Beoordeeld op 4 augustus 2016

Uitstekend hotel (verbouwd appartement) met ruime kamers, gunstig gelegen net buiten het centrum dicht bij metro en bushalte. Vriendelijk personeel, prettige ontvangst. Vrij parkeren in de straat en dat voor een wereldstad! Waar vind je dat nog?

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 22 april 2016

Zeer ruime kamer (meer een appartement met keuken, aparte slaapkamer en badkamer. U-bahn op loopafstand en twee haltes van hartje centrum. Rustige buurt met alle voorzieningen dichtbij. Supermarkten om de hoek

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 7 september 2015

Voor haast 1 jaar hier verbleven,kamers werden slecht schoon gemaakt.
Receptie is soms heel vriendelijk ligt eraan wie er dienst heeft.
Heb me ook even een tijdje daar niet veilig gevoeld,er was ingebroken bij een collega op het appartement alle prive spullen gestolen.Vervolgens weinig zien gebeuren aan veiligheidsmaatregelen,hoofdingang 9 van de 10 x midden in de nacht gewoon open,door dat vaste bewoners de deur overbruggen zodat pasje niet gebruikt hoeft te worden.Overigens wel alle gestolen spullen netjes vergoed door hotel.Hier 11 maanden verbleven met gemiddeld 10 personen dus zat geld verdient,maar een afscheidsontbijtje kon er niet vanaf.Wifi is ook aanwezig,maar tergend langzaam filmpje op fb bekijken kun je hier wel vergeten.Er zit meer potentieel in dit hotel maar de bezem mag er wel is door heen gehaald worden..

Kamertip: Hogere verdieping kiezen voorzijde veel herrie van supermarkt en thuiskomende gasten.
Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Mike W, Manager van NH Berlin Kreuzberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2015

Dear Patrick B,

thank you very much for your detailed feedback regarding your stay in our NH Heinrich Heine.

First of all, we regret that we did not fully satisfy your expectations during your stay. For this, we offer our sincere apologies.

We will consult with our housekeeping team and evaluate the issue regarding the cleanliness of your room, as complaints of this kind should not occur. It is a great pity that you have only brought this to our attention some 10 months after your stay, rather than directly informing us of your experience at the time of your departure. We are available at reception at all times of the day for any feedback you may have and I would have welcomed it if you had brought your concerns directly to my attention.

Unfortunately there was an issue during your stay which we greatly regret. This is the first time an issue of this kind has occurred. After this incident, we have increased our security measures to ensure that issues of this kind do not reoccur in the future and so that our guests feel more secure and at-home in our Hotels.

For your next stay, I recommend the charged WIFI monthly flat rate. With this, you have access a fast WIFI connection, enabling you to watch movies and use Videoskype etc. Our free WIFI is more useful for e-mails and lower bandwidth internet use.

I hope we can welcome you back to our Hotel for your next long-term project.
Kind regards,

Mike Wolf
General Manager

Beoordeeld op 2 juni 2015 via mobiele applicatie

Goed hotel en service was ook goed. Personeel toonde begrip voor problemen en volgde verzoeken snel op. Wat wel jammer was dat er op bepaalde momenten bij de balie niemand aanwezig was voor vragen. Echter bij aanwezigheid werd wel goede service verleend.

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 20 maart 2015

voor een appel en een ei een upgrade naar een suite,
prima ontbijt, ijskoud bier uit de minibar of bij de thai beneden, goede bedden, alle klopt
in de minisuite geen enkele bedden maar dubbele bed was groot genoeg - een ligbad, prima zo

Kamertip: upgrade voor weinig hoeksuite voor 10€ meer
Datum van verblijf: maart 2015