aletto Hotel Kudamm
  • Inclusief ontbijt
  • Bar/lounge
FilterenAlle talen
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed centraal gelegen hotel. Kamer groot genoeg waren met drie personen op de kamer. Airco douche wc was ook prima. Goede bedden heerlijk geslapen. Wifi was goed genoeg. Ontbijt was goed. Ivm jeugd was het met de lift gaan sims minder omdat ze steeds alle knoppen indrukte en daarom soms lang op lift moest wachten. U baan S baan en bus 5 min lopen goede uitval basis naar veel bezienswaardigheden. Supermarkt op de hoek echt handig. Goed hotel zou zeker nog naar terug gaan.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
alettoH, Reservation van aletto Hotel Kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017

Dear Guest,

thank you for beeing our guest and for your positive feedback. We are very happy to read that you had a wonderful time in aletto Hotel Kudamm. With best regards, Nadine Nix

3 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen dicht bij de metro en een busstation. Hotel was prima voor elkaar. Vriendelijk personeel en nette kamers. Schone douche en toilet (alhoewel deze nog wel vrij nieuwe waren)

Onbeperkt ontbijt voor €7.6 is wel een aanrader om de dag lekker te beginnen.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met vrienden
alettoH, Reservation van aletto Hotel Kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2017

Dear Cige,

thank you very much for your time and kind review. Great to hear that you enjoyed your stay. We would be happy to welcome you again for your next visit to Berlin. With best regards, Nadine Nix

22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Perfecte ligging ten opzichte van metro en ander openbaar vervoer. Naast theater, musea en dichtbij de Gedächtniskirche. Prima ontbijtbuffet en hotelbar. Veel keus aan restaurants in de directe omgeving. Perfect en zeer betaalbaar voor een paar dagen in Berlijn.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
alettoH, Reservation van aletto Hotel Kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2017

Dear Ruud, thank you for the good review. We are happy you enjoyed staying with us and would love to welcome you again next time. Kind regards Ivonne Großmann

6 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is centraal gelegen dichtbij het winkelgebied en metro.
De kamer is schoon alleen vallen ons de volgende dingen op:

Pluspunten:
Schone kamer;
Veel opbergruimte;
Locatie hotel;
Het hotel is goed beveiligd;
Parkeren voor het hotel.

Minpunten
Er is geen telefoon aanwezig op de kamer;
WIFI valt regelmatig uit;
De bedden zijn iets aan de krappe kant;
Geen mooi uitzicht vanaf je kamer;
In de winter staat in de ochtend/middag de verwarming aan, maar in de avond wordt het uitgezet. Tip: neem een warme trui en broek mee en vraag om een extra deken.
De grootste minpunt vonden wij het personeel, regelmatig werd onze kamer niet schoongemaakt. Het hotelpersoneel checkt het schoonmaakpersoneel niet, wees hier alert op. In de periode dat wij er verbleven werd ons toegezegd dat onze kamer zou worden schoongemaakt (wat geen overbodige luxe is), maar het werd gewoon regelmatig vergeten.

Het personeel mag zich iets klantvriendelijker en proactiever opstellen.

Verbleef: November, 2016
alettoH, Reservation van aletto Hotel Kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 december 2016

Dear Guest,

Sincerely,
Nadine Nix

17 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanwezig in een 2-persoonskamer. Kleine kamer met douche en toilet. Keurig schoon! Ontbijt is goed. Voldoende broodjes en kaas/vleeswaren. Voldoet perfect voor een 3-daags bezoek aan Berlijn. Ideale ligging. Dicht bij station voor trein en metro

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
alettoH, Reservation van aletto Hotel Kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2016

Dear Hans,
thank you very much for the good review. We would be happy to welcome you back again soon. Kind regards Ivonne Großmann