Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 24 oktober 2017 via mobiele applicatie

Net praktisch hotel.Eenvoudig,maar schoon.Geen geluids overlast,goede bedden.Gesitueerd in een gezellige buurt.Tegenover het park en omringt door gezellig terrasjes en restaurants.Dichtbij het metro station,binnen 20 minuten zit je door heel Berlijn.Goed ontbijt (inclusief)en zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 6 juli 2016 via mobiele applicatie

Mooie grote en schone kamer. Badkamer schoon en van alle gemakken voorzien. Elke dag schone handdoeken. Prima ontbijt met voldoende keuze.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Gratis Wifi en voldoende eetgelegenheden in de buurt
Ik zal dit hotel zeker aanranden. Bij ons volgend bezoek aan Berlijn zullen we zeker weer overnachten in dit hotel

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 9 juli 2015

hotel is gemakkelijk berijkbaar vanaf beide vliegvelden. De receptie van het hotel bevindt zich op de 2de verdieping. Op deze verdieping is ook de ontbijtzaal en een groot dakterras.
De kamers zijn groot en alle comfort is aanwezig. Propere badkamer waar de handdoeken dagelijks worden vervangen. Het ontbijtbuffet is van uitzonderlijke kwaliteit. Alle dagen verse produkten met veel afwisseling.Alles gebeurt hier gemoedelijk er heerst geen grote drukte. Buiten eten op het dakterras is ook mogelijk en aan te raden. Kluis beschikbaar aan de receptie. Personeel erg vriendelijk.
Gratis Wifi + parkeerplaats aanwezig. Restaurant BerlinO naast hotel is erg goed, prijs kwaliteit zeker aan te raden. Met de metro U-bahn station (Hermannplatz) ben je op 5 minuten in het centrum van Berlijn. Ook een dagje Potsdam met de fiets is erg leuk.
Wij keren zeker terug naar Berlijn en zeker naar dit hotel.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 5 juni 2015 via mobiele applicatie

We hadden een 3 persoonskamer aan de achterkant geen mooi uitzicht maar wel lekker rustig
Prima ligging om de stad in te gaan.
heerlijk ontbijt,schoon en hoewel het in eerste instantie lijkt of je in een achterbuurt zit is het 's avonds erg gezellig met de eettentjes in de buurt. Wij hebben bij de Italiaan gegeten vanuit het hotel techtsaf op de 1e hoek.erg lekker.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 25 april 2012

Het hotel ziet er van buiten niet uit, maar is van binnen prima! Grote ontbijtzaal met een heerlijk inclusief ontbijt, niet al te druk. Helaas wel maar tot 10.00 uur. Prachtig terras zodat je bij mooi weer buiten kunt zitten. Behulpzaam personeel, 24 uur aanwezig, kleine bar. Goede restaurants en ontbijttentjes naast het hotel. Metro binnen 5 minuten. Wat verder uit het centrum maar Kreuzberg is een leuke gezellige multiculturele buurt.

Kamertip: We waren met vrienden hadden kamers op alle verdiepingen, allemaal prima. Niets byzonders maar goede bedden en geen geluidsoverlast.
Datum van verblijf: april 2012
  • Reistype: Reisde met vrienden