10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van ons verblijf in het Sheraton hotel. We werden bij aankomst goed geholpen, omdat er iets niet geheel goed was gegaan met de boeking. Een erg uitgebreid ontbijtbuffet, waar je echt uit heel veel kan kiezen, zorgt voor een goed begin van je dagtripje. En we hebben echt heerlijk geslapen in de bedden. Wel wat warm op de kamers, maar je kan ook een raam open zetten. Kamers zijn schoon en ruim.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
GHE_Berlin, Guest Relations Manager van Sheraton Berlin Grand Hotel Esplanade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2017

Dear Guest,
Thank you very much for your kind review. We would be very pleased to welcome you again at our property.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij huurde de club lounge room wat een niveau hoger is dan de standaard kamer. Echter is het geen aanrader om te nemen omdat je in een veel hogere prijscategorie komt en wat je krijgt naar onze bescheiden mening niet naar waarde is. Alsnog hebben we het meeste genuttigd aan de bar en het restaurant van het hotel terwijl de lounge diende om ook daar voldoende te kunnen nuttigen. Wat er werd aangeboden was ondermaats. Verder is het personeel op zich wel vriendelijk en gedienstig. Het spa gedeelte is een absolute plus en er is een overdekt terras met verwarming... In de avonden is de sfeer er wel goed met een live band... Was het slecht? neen zeker niet...we hebben er een goede tijd gehad maar we raden af om te upgraden en extras te gaan betalen zoals the club room lounge kamer want dat was voor ons schandalig ondermaats. De kamer was netjes maar ook voor wat we betaalde ondermaats. Er lag nog stof op de lamp bij binnenkomst. Dus als je naar Berlijn gaat en je kiest Sheraton...boek dan de standaard kamer en dan heb je zeker een leuk verblijf. De keuken van het restaurant is trouwens wel heel erg goed en snelle bediening!!

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
GHE_Berlin, Guest Relations Manager van Sheraton Berlin Grand Hotel Esplanade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2017

Dear Guest,
Many thanks for your predominantly positive assessment. Our claim is to develop existing achievements and areas of the hotel steadily in quality and actuality. Hence, your comment is very valuable for us.
We are glad if you consider our hotel by the planning of your next trip again!

25 augustus 2017 beoordeeld

Het hotel is wel in orde, mooie kamers, mooie badkamer.
Ondanks er melding wordt gemaakt van luchthavenshuttlebus heeft dit hotel het NIET.
Fitnessruimte is mooi met goede toestellen. Zwembad is wel echt klein met veel te weinig plaats om eens te relaxen.

Kamertip: Het hotel ligt niet in een shoppingarea noch in een gebied met bezienswaardigheden. Op wandelafstand is er eigenlijk niets!
  • Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
GHE_Berlin, Front Office Manager van Sheraton Berlin Grand Hotel Esplanade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2017

Dear Sir or Madame,

we are very sorry that you are not satisfied with your stay.

We will share your review.

We nethertheless hope welcoming you again to our hotel.

With kind regards
Benjamin Gölter

3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Club lounge is een aanrader. Zwembad ruim voldoende. Sauna's ook goed en netjes echter jammer dat er geen mogelijkheid is om naar buiten te kunnen. Ontvangst en welkom erg prettig. Kamers ruim en verzorgd. Neem wel een clubroom.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
GHE_Berlin, Leiter Gästebetreuung van Sheraton Berlin Grand Hotel Esplanade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

Dear Guest,
Thank you very much for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Verena Schmelcher

9 november 2016 beoordeeld

Dit hotel heeft ruime kamers met zitgelegenheid. Het ontbijt is werkelijke uitstekend en compleet. De ligging in een rustige wijk van Berlijn is een groot voordeel en de afstand tot het centrum van de stad is minimaal. Looptijd ca. 15 min en op de fiets maar 5 min.

Kamertip: kamers aan de achterzijde zijn het meest rustig
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
GHE_Berlin, Leiter Gästebetreuung van Sheraton Berlin Grand Hotel Esplanade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016

Verena Schmelcher