96 US$
84 US$
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 109 US$ per nacht.

nhow Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
138 US$
105 US$
  • Gratis parkeren
95 US$
88 US$
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 106 US$ per nacht.

134 US$
123 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 143 US$ per nacht.

PLUS Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
65 US$
61 US$
  • Zwembad
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
95 US$
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 111 US$ per nacht.

247 US$
141 US$
Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 179 US$ per nacht.

89 US$
85 US$
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 123 US$ per nacht.

Hotel Berlin, Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
114 US$
88 US$
Priceline
  • Roomservice
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 108 US$ per nacht.

26 maart 2018 beoordeeld

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn
Enkelin1, Manager van Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2018

21 maart 2018 beoordeeld

Prima hotel. Midden in Berlijn. Prijs/kwaliteit is goed. Ontbijt redelijk massaal (maar is ook groot hotel), maar prima geregeld. Ik zat op de 28e etage. Geweldig uitzicht over berlijn. Kamer netjes en modern. Schoon en prima ingericht. Voldoet dus prima voor een paar dagen berlijn. Pluspunt was de gezellige bar met live muziek.

Kamertip: zo hoog mogelijk
  • Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Enkelin1, Manager van Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2018

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Martina M., Senior Customer Manager

5 februari 2018 beoordeeld

De locatie van het hotel was top, op de 19e verdieping heb je een geweldig uitzicht over de Alexanderplatz en de Fernsehturm. De kamer was standaard, wel leuk detail was de glazen douchecabine die in de kamer stond.
De bedden waren erg zacht, hier kon of wilde het hotel niks aan doen.
De ramen konden niet goed open en omdat de temperatuur onder de 10 graden kwam ging de verwarming automatisch aan dus was het op de hotelkamer erg warm.
Het ontbijtbuffet was erg druk bezocht, het was lastig om een plekje te vinden. De koffie was er helaas niet lekker. De liften in het hotel waren niet erg snel, waardoor je al snel een kwartier stond te wachten voor je weer op je verdieping was.

Kamertip: 19e verdieping geeft wijds uitzicht over de stad maar is niet aan te bevelen voor rokers.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
22 januari 2018 beoordeeld

zeer goed hotel met meerdere restaurants en een spa, direkt aan het alexanderplatz en midden in het centrum voor de deur is een parkeergarage en de toerist bussen stoppen voor het hotel. alles is op loopafstand

Verbleef: december 2017
3 januari 2018 beoordeeld

Zeer goed hotel, met lekker en uitgebreid ontbijtbuffet!

We hadden een kamer op de 29ste verdieping, dus zeer mooi zicht over de stad. De kamer zelf was ruim genoeg voor 2 personen (zeker omdat je er enkel bent om te slapen), met een apart toilet en ruime douche. De kastruimte had misschien iets groter mogen zijn, zeker als je er langer wil verblijven en dus meer kledij bij hebt (wij verbleven er slechts 2 nachten, dus voor ons was het geen probleem).

2 kleine minpuntjes:
- De hoofdkussens zijn redelijk dun, maar we hebben dan aan de receptie extra kussens gevraagd en nog geen 5 minuten later werden ze al naar de kamer gebracht.
- Het toilet en de doucheruimte zou toch net iets beter gepoetst mogen worden...

Groot pluspunt:
We hebben nogal een grote auto (Dodge Ram) waarmee het heel moeilijk parkeren was op de parking van Q-Park vlakbij het hotel, maar dat heeft men zeer mooi opgelost: we kregen een veilig plaatsje aan de hoofdingang van het hotel.

En het mag ook zeker vermeld worden dat het personeel zeer vriendelijk is!

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben een mooi zicht op de stad!
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner