22 januari 2018 beoordeeld

zeer goed hotel met meerdere restaurants en een spa, direkt aan het alexanderplatz en midden in het centrum voor de deur is een parkeergarage en de toerist bussen stoppen voor het hotel. alles is op loopafstand

Verbleef: december 2017
3 januari 2018 beoordeeld

Zeer goed hotel, met lekker en uitgebreid ontbijtbuffet!

We hadden een kamer op de 29ste verdieping, dus zeer mooi zicht over de stad. De kamer zelf was ruim genoeg voor 2 personen (zeker omdat je er enkel bent om te slapen), met een apart toilet en ruime douche. De kastruimte had misschien iets groter mogen zijn, zeker als je er langer wil verblijven en dus meer kledij bij hebt (wij verbleven er slechts 2 nachten, dus voor ons was het geen probleem).

2 kleine minpuntjes:
- De hoofdkussens zijn redelijk dun, maar we hebben dan aan de receptie extra kussens gevraagd en nog geen 5 minuten later werden ze al naar de kamer gebracht.
- Het toilet en de doucheruimte zou toch net iets beter gepoetst mogen worden...

Groot pluspunt:
We hebben nogal een grote auto (Dodge Ram) waarmee het heel moeilijk parkeren was op de parking van Q-Park vlakbij het hotel, maar dat heeft men zeer mooi opgelost: we kregen een veilig plaatsje aan de hoofdingang van het hotel.

En het mag ook zeker vermeld worden dat het personeel zeer vriendelijk is!

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben een mooi zicht op de stad!
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met alle voorzieningen op de kamer. Niet super groot maar efficiënte kamers. Douche en toilet apart van de wastafel. Ontbijt is zeer uitgebreid en heerlijk. Wij hebben een super mooi uitzicht op de 30e verdieping. Er zijn geloof ik 36 verdiepingen. Een aanrader

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Enkelin1, Manager van Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Martina M., Senior Customer Manager

21 november 2017 beoordeeld

Probeer bij boeking zo hoog mogelijk te gaan en aan de TV toren kant. Schitterend uitzicht! Mooi gelegen. Goede openbaar vervoer verbindingen. Ondanks de grootte van het hotel een gezellige sfeer. Ontbijt prima!

Kamertip: Zo hoog mogelijk! Supersnelle liftn.
  • Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Enkelin1, Manager van Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Martina M., Senior Customer Manager

14 november 2017 beoordeeld

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn
Enkelin1, Manager van Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2017