Beoordeeld op 22 januari 2018

zeer goed hotel met meerdere restaurants en een spa, direkt aan het alexanderplatz en midden in het centrum voor de deur is een parkeergarage en de toerist bussen stoppen voor het hotel. alles is op loopafstand

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 3 januari 2018

Zeer goed hotel, met lekker en uitgebreid ontbijtbuffet!

We hadden een kamer op de 29ste verdieping, dus zeer mooi zicht over de stad. De kamer zelf was ruim genoeg voor 2 personen (zeker omdat je er enkel bent om te slapen), met een apart toilet en ruime douche. De kastruimte had misschien iets groter mogen zijn, zeker als je er langer wil verblijven en dus meer kledij bij hebt (wij verbleven er slechts 2 nachten, dus voor ons was het geen probleem).

2 kleine minpuntjes:
- De hoofdkussens zijn redelijk dun, maar we hebben dan aan de receptie extra kussens gevraagd en nog geen 5 minuten later werden ze al naar de kamer gebracht.
- Het toilet en de doucheruimte zou toch net iets beter gepoetst mogen worden...

Groot pluspunt:
We hebben nogal een grote auto (Dodge Ram) waarmee het heel moeilijk parkeren was op de parking van Q-Park vlakbij het hotel, maar dat heeft men zeer mooi opgelost: we kregen een veilig plaatsje aan de hoofdingang van het hotel.

En het mag ook zeker vermeld worden dat het personeel zeer vriendelijk is!

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben een mooi zicht op de stad!
Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 24 november 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met alle voorzieningen op de kamer. Niet super groot maar efficiënte kamers. Douche en toilet apart van de wastafel. Ontbijt is zeer uitgebreid en heerlijk. Wij hebben een super mooi uitzicht op de 30e verdieping. Er zijn geloof ik 36 verdiepingen. Een aanrader

Datum van verblijf: november 2017
Enkelin1, Manager van Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Martina M., Senior Customer Manager

Beoordeeld op 21 november 2017

Probeer bij boeking zo hoog mogelijk te gaan en aan de TV toren kant. Schitterend uitzicht! Mooi gelegen. Goede openbaar vervoer verbindingen. Ondanks de grootte van het hotel een gezellige sfeer. Ontbijt prima!

Kamertip: Zo hoog mogelijk! Supersnelle liftn.
  • Reistype: Reisde voor zaken
Enkelin1, Manager van Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Martina M., Senior Customer Manager

Beoordeeld op 14 november 2017

Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn
Enkelin1, Manager van Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2017