24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met alle voorzieningen op de kamer. Niet super groot maar efficiënte kamers. Douche en toilet apart van de wastafel. Ontbijt is zeer uitgebreid en heerlijk. Wij hebben een super mooi uitzicht op de 30e verdieping. Er zijn geloof ik 36 verdiepingen. Een aanrader

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Enkelin1, Manager van Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017

21 november 2017 beoordeeld

Probeer bij boeking zo hoog mogelijk te gaan en aan de TV toren kant. Schitterend uitzicht! Mooi gelegen. Goede openbaar vervoer verbindingen. Ondanks de grootte van het hotel een gezellige sfeer. Ontbijt prima!

Kamertip: Zo hoog mogelijk! Supersnelle liftn.
  • Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Enkelin1, Manager van Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2017

14 november 2017 beoordeeld

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn
Enkelin1, Manager van Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2017

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie van het hotel is top! En een prachtig uitzicht van de kamer op de 23e verdieping. Goed ontbijt in het restaurant. Groot nadeel was de ijskoude douche. Gemeld op ochtend 1 na een koude douche en leek het in de avond bij korte test weer te doen. Dit bleek niet het geval. Weer koude douche gehad.

Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Enkelin1, Manager van Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Het spijt ons zeer dat er problemen waren met de warmwatervoorziening in uw kamer op het moment van uw verblijf. Zorg ervoor dat voortdurende technische controles in het kader van kwaliteitsbeheer deel uitmaken van onze dagelijkse taken. Zodat we de meeste technische, te voorziene gebreken kunnen voorkomen. In uitzonderlijke gevallen kunnen technische ad hoc-storingen optreden zoals door u beschreven. Ik verontschuldig me. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.

30 oktober 2017 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn
Enkelin1, Manager van Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2017