Novum Hotel Gates Berlin Charlottenburg
  • Roomservice
  • Roomservice
FilterenAlle talen
25 juni 2017 beoordeeld

Het hotel is goed bereikbaar met de metro en met de trein. Zit in een rustige straat, zeker een plus. Wij hadden een erg nette kamer, wat wel opvalt is dat het een heel oud pand is. Houten vloeren, ontzettend hoog plafond en oude ramen. Wij misten ontzettend de airco (tijdens ons verblijf was het tussen 26 en 31 graden). Wij deden voor we weg gingen de gordijnen dicht om de zon eruit te houden, helaas werden deze met het schoonmaken van de kamer weer open geschoven zodat wij weer terug kwamen in een snikhete kamer. Gelijk alle ramen maar weer open dus. Verder erg schoon, elke dag schone handdoeken. Er staat bij binnenkomst een fles water op de tafel, naast de waterkoker en theekopjes. Heerlijk met de warmte denk je, tot je ineens achterop het label de prijs ziet.. Voor 4 euro hebben wij deze fles laten staan. Maar let je daar dus niet op dan ben je je 4 euro kwijt.
Hiernaast heb ik eigenlijk niks te klagen. Heerlijke bedden, hele fijne kussens. Niet van die slappe, dunne dingen die je bij de meeste hotels vind. Echt top.
Ontbijt is ook ontzettend uitgebreid, je kan ook tot half 11 binnenlopen dus je hoeft er ook niet vroeg je bed voor uit. Mooie eetzaal. Bij binnenkomst staat op elke tafel een thermoskan koffie klaar. Er is ontzettend veel keus, echt voor elk wat wils.
Wifi is aanwezig maar niet erg stabiel en niet beveiligd.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super hotel! Ruime schone kamers. Goede prijs kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel, niets is te veel. Lekker ontbijt en goede koffie! Oftewel een aanrader...7 minuten lopen van de Kürfurstendamm en ook de U-bahn richting Potsdammer- en Alexanderplatz om de hoek van het hotel. Ook de verbinding van en naar het vliegveld is super en met de bus maar 15 minuten.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
29 oktober 2016 beoordeeld

Ik kan hier niets negatiefs over zeggen. Het personeel aan de receptie heel vriendelijk en behulpzaam. Propere, moderne kamer, uitgebreid en lekker ontbijt. Zeer dicht van de metro en zelfs van het groot station "zoologischer garten," Wij gingen meestal te voet tot daar omdat dit een knooppunt was voor U en S bahn. .Ik kom zeker terug!

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
22 september 2016 beoordeeld

Een behoorlijk hotel met mooie, nette kamers. Het personeel was over het algemeen vriendelijk en het ontbijt is uitgebreid en lekker. De ligging is ook een groot voordeel, want het hotel bevindt zich vlakbij een metrostation.

• Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
22 september 2016 beoordeeld

Ruime kamer voor een relatief lage prijs. verder netjes en verzorgd. Het ontbijt is ook wat er van verwacht werd.
Er is geen bar oid aanwezig. We hebben het hier naar onze zin gehad, de ligging is ook goed, valkbij U/S bahn

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner