Beoordeeld op 1 oktober 2018

Het Radisson Blu Hotel in Berlijn is prachtig gelegen naast de Spree en vlakbij vele toeristische troeven van Berlijn. De lobby is uniek met zijn megagroot aquarium. De kamers zijn mooi, eigentijds en proper. Het is een ideale uitvalsbasis om Berlijn te ontdekken. (Foto's van 2007)

Datum van verblijf: november 2017
RD_Berlin, Guest Experience Manager van Radisson Blu Hotel, Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Hallo 440mieker, heel erg bedankt voor je geweldige beoordeling en je vriendelijke woorden! We zijn verheugd om uw complimenten te lezen en zullen uw complimenten delen met het hele team. We verwelkomen u graag terug in de toekomst. Met vriendelijke groet, Stefanie, Guest Experience Manager

Beoordeeld op 28 augustus 2018

Voor een citytrip Berlijn met vriendin en mijn beide volwassen zonen met hun vriendinnen n Berlijn dit hotel geboekt van donderdag tot zondag met drie 2-persoon kamers. Aangekomen om 15 uur en hartelijk welkom geheten bij receptie; gastvrije uitleg daar, alsook van de goed Duits sprekende Poolse conciërge.
Eigenlijk was deze start illustratief voor alle 4 dagen: nooit opdringerig, gastvrij en alles was verzorgd en netjes geregeld!
Schone kamers, niet zeer groot, maar met alles wat je eigenlijk nodig hebt voor zo'n verblijf: fijne badkamer, goede wifi, goed kingsize bed, goede roomservice, gewoon een nette en verzorgde kamer!

Locatie is perfect; Alexanderplatz op loopafstand; naast de Berlliner Dom, alle transportmogelijkheden vóór de deur: (fiets)taxi, U- en S-bahn nabij en reeds vele attracties op loopafstand.
Om Berlijn echt goed te ontdekken, moet je wel de U- en S-Bahn gebruiken, maar toch altijd fijn om nabij zowel goede uitgaansmogelijkheden, als openbaar vervoer en attracties te hebben.
De kwaliteit van concierges was verschillend; de slanke concierge van een jaar of 45, die er in de eerste 2 dagen stond, gaf fantastisch advies en gaf je (zelfs nog vóór ook maar eender welke fooi was gegeven) het gevoel een top VIP-boeking te hebben gedaan. De laatste 2 dagen was er een ietwat dikkere conciërge, die iets meer moeite met optimale service geven had. Maar goed, kan de momentopname zijn.

Zelfs nog dagje ontbijt op bed laten bezorgen, wat heerlijk gevoel gaf (zeker voor de jongere kamerbewoners) en maar marginale meerkosten had. Ook hier weer excellente service in de bezorging en bediening hiervan door de jongedame op zaterdagochtend!
Auto's geparkeerd onder het hotel; safe én dichtbij!
Samengevat: voor ons een perfect verblijf en dit gecombineerd met de mix van pracht in oude en nieuwe culturen van Berlijn, historische harde waarheden én veel, heel veel fun samen en genieten van de vrijheid die we mogen genieten in ons huidige leven, maakten het een super weekend!
Team van Radisson: dank voor fijne verblijf dat we mochten hebben bij jullie!
L. Scholten

Datum van verblijf: augustus 2018
RD_Berlin, Guest Experience Manager van Radisson Blu Hotel, Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018

Beste Laurens_Traveler_1, heel erg bedankt voor je geweldige beoordeling! Dat jij en je familie zo'n leuke tijd bij ons hebben gehad en Berlijn hebben verkend, betekent veel voor ons. En dat u uw complimenten met ons deelt en dat de reizende wereld nog beter is :) Bedankt daarvoor. We kunnen niet wachten om je terug te verwelkomen voor nog meer goede tijden. Met vriendelijke groet, Stefanie, Guest Experience Manager

Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad. Fantastisch hotel met supervriendelijke en servicegerichte medewerkers. Kamer (2103) dik in orde met uitzicht op Dom / Spree. Ontbijt is zeer uitgebreid. Bar in de lobby met uitzicht op inpandig aquarium van Sea Life. OV en taxi dichtbij. Alexanderplatz is bijna om de hoek.

Datum van verblijf: augustus 2018
RD_Berlin, Rooms Coordinator van Radisson Blu Hotel, Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018

Beste Mark,

Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om over je verblijf te schrijven. Je fantastische kijkcijfers en vriendelijke woorden zijn een prachtige motivatie voor het hele team en we zijn zo blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons.
We kijken er naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Katja Jacobi

Beoordeeld op 26 november 2017

Hotel heeft de perfecte ligging.

Dit zeer centraal gelegen hotel zit in de buurt van vele musea's de Berliner Dom en Alexanderplatz.
Dit hotel heeft een prachtig groot Aquarium. Mensen bij de receptie zijn vriendelijk, behulpzaam en professioneel. De kamers zij mooi,netjes en erg schoon.Dit hotel bied zeer goede faciliteiten. Ontbijt is erg goed en zeker aan te raden bij te boeken bij een verblijf aan dit hotel

Kom hier heel graag weer terug.l

Kamertip: Boek een kamer met uitzicht op de stad en of lang de spree ( rivier)
Datum van verblijf: oktober 2017
RD_Berlin, Guest Experience Manager van Radisson Blu Hotel, Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2017

Heel erg bedankt voor uw beoordeling en uw vele vriendelijke opmerkingen. Uw aanbeveling betekent veel voor ons en we zouden blij zijn als u in de toekomst weer bij ons blijft. Tot die tijd beste wensen, Stefanie, Guest Experience Manager

Beoordeeld op 26 oktober 2017

Hotel is centraal gelegen, mooi aquarium, mooie verzorgde kamers met op verzoek uitzicht op de Dom of aquarium. Veel bezienswaardigheden in de nabijheid en om de hoek diverse eetgelegenheden. Met de taxi voor €15 naar de KaDeWe en voor ca € 40 naar vliegveld Schonefeld.

Datum van verblijf: september 2017
RD_Berlin, Guest Experience Manager van Radisson Blu Hotel, Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2017

Hartelijk bedankt biancaw350 voor uw mooie recensie en vriendelijke woorden. We zijn zo blij dat je een leuke tijd gehad en genoten van onze locatie. We kijken er al graag uit om u binnenkort weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Stefanie, Guest Experience Manager