5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Precies wat we hadden verwacht van dit hotel: super mooie lobby, heerlijk en uitgebreid ontbijt (met pancakes!!), lekkere grote bedden, een regendouche, vriendelijk personeel, redelijk centrale ligging. En op de kamer alles wat je nodig hebt. We sliepen op de achtste verdieping en geen overlast van geluiden gehad. Recht tegenover de Zoo Berlin, wat ook een aanrader is om een dagje te gaan doen. Wi-Fi doet het ook goed.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Bianca F, Leiter Gästebetreuung van Pullman Berlin Schweizerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2018

Dear Myrthe W!

Thank you very much for sharing your impressions of your recent stay. Your review is very appreciated!
I will pass on your compliments to the team which encourages every one of us.

I am looking forward to welcoming you again in our hotel.

Kind regards

6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Luxe stadshotel op wandelafstand van de meeste bezienswaardigheden en metro. Prachtige lobby, zeer goed ontbijt in aangenaam kader. Hadden deluxe kamer op 8ste verdieping met zicht op de stad. Zeer proper en goede bedden. Gezellig pleintje en restaurantjes om de koek.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
PullmanBerlin, Leiter Gästebetreuung van Pullman Berlin Schweizerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2018

Goede dag 378nicolasd,

wow, thank you very much for your fantastic feedback.
We are very happy that you have enjoyed your stay with us.
I will pass on your compliments to the team which encourages every one of us.

I am looking forward to welcoming you again in our hotel.

Kind regards

3 maart 2018 beoordeeld

Deftig hotel in het centrum van Berlijn, mooie kamers.
In het centrum en toch stil.
Behulpzaam prettig personeel (spreken liever Engels als Duits?)
Goed ontbijt

En wat prijziger als normaal (voor ons).

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
PullmanBerlin, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Pullman Berlin Schweizerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2018

Dear TwanMan,

thank you very much for your fantastic feedback which we highly appreciate.

It was a pleasure to have you here and I am happy to read that you had a great stay.
Thanks a lot for choosing our Pullman hotel for your Berlin stay. We all look forward to welcoming you back again.

Yours sincerely
PA to General Manager

14 februari 2018 beoordeeld

Wij komen vaker in Pullman hotels. Ook dit hotel is superklasse. Snelle checkin, mooie ruime kamers, goede bedden en goed sanitair. Ligging is prima t.o.v. de rest van de stad. Wij zullen zeker terug komen.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Jessica R, Guest Relations Manager van Pullman Berlin Schweizerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Dear Rickvholland1,

I certainly do not want to miss the opportunity of thanking you for your fantastic review.

It is a great pleasure for all of us to hear, that you enjoyed your stay in Berlin and at our hotel, and I am very happy that our staff was able to fulfill your expectations.

We look forward to welcoming you back again and wish you all the best!

Yours sincerely,

Jessica Röhner
Pullman Berlin Schweizerhof

25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles aan dit hotel klopt. Mooie ruime, goed ingerichte kamer. Uitstekende bedden. Goed sanitair. Het ontbijt was een ideale start van de dag. Ook is er een prachtige spa met groot (!) binnenzwembad, fitness en sauna. De locatie is goed.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Jessica R, Guest Relations Manager van Pullman Berlin Schweizerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2018

Thanks a lot for your wonderful summary, Rob! I am happy to read that you had such a great stay with us and that we were able to fulfill your expectations. Thank you very much for staying at Pullman Berlin Schweizerhof and for sharing your impressions. I hope you will visit us again soon.

I wish you all the best!

Yours sincerely

Jessica Röhner