101 US$
84 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 98 US$ per nacht.

148 US$
124 US$
98 US$
88 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 104 US$ per nacht.

nhow Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
108 US$
105 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Berlin, Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
90 US$
78 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 101 US$ per nacht.

104 US$
71 US$
Agoda.com
  • Roomservice
PLUS Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
109 US$
61 US$
  • Zwembad
249 US$
142 US$
Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 179 US$ per nacht.

113 US$
85 US$
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 125 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
118 US$
72 US$
Priceline
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 94 US$ per nacht.

18 mei 2017 beoordeeld

Afgelopen weekend met een groep vrienden gelogeerd bij Max Brown. Unanieme waardering is een 9. Op loopafstand van de K-dam. Het personeel is uiterst vriendelijk. Ontbijt is even puzzelen maar goed verzorgd.
Zeker doen.

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
17 mei 2017 beoordeeld

Prijs kwaliteit uitstekend.
Kamers erg gezellig ingericht en superschoon.
Het ontbijt is geweldig. Geen buffet, maar je kan van de kaart kiezen.
Personeel heel vriendelijk, sympathiek en geven hele goede service.
We komen hier zeker terug.

Kamertip: Alle kamers zijn uitstekend!!
  • Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
25 januari 2017 beoordeeld

Erg leuk hotel, leuke aankleding heel erg "hipster" met vriendelijk personeel.
Mooie kamers (medium) genoeg ruimte voor ook bagage. Heerlijk bed, prima douche. Kamer was schoon en gezellig ingericht.
Ontbijt was super, a la carte, genoeg keuze. Heerlijk begin van de dag!
Daarnaast ook een goede locatie, verschillende U-Bahn stations op loopafstand, vlakbij de Ku"damm, ook in de buurt genoeg keuze qua eetgelegenheden.

Volgende keer Berlijn wordt het 99% zeker wederom Max Brown!

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Floortje E, Leiter Front Office van Max Brown Hotel Ku'damm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 januari 2017

Beste Rose K,

Bedankt voor jullie verblijf in Max Brown Ku'damm en het delen van jullie ervaring. Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten! We kijken uit naar jullie volgende bezoek.

Floortje Eterman

10 januari 2017 beoordeeld

Geweldig hotel! Super ontbijt, leuk personeel en een geweldige sfeer in het hotel. De kamers zijn prima, heel schoon, lekkere bedden en ruimte genoeg. Ook de kamers zijn super ingericht. Het hotel heeft een fijne ligging, rustige buurt en maar enkele mnlinuten naar het station lopen.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Floortje E, Leiter Front Office van Max Brown Hotel Ku'damm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2017

Beste nadiahl2017,

Wat fijn om zulke goede feedback te ontvangen en te lezen dat jullie van het verblijf in onze "urban residence" hebben genoten. We kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen!

Met gastvrije groet,
Floortje Eterman

4 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
MaxBrownKD, Front Office Manager van Max Brown Hotel Ku'damm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 dagen geleden