2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Crowne Plaza is onze favoriet in Berlijn! Prima gelegen, heel dichtbij centrum. Privé parking. Alles op loop / metro afstand. Ruim hotel, mooie kamer, perfect ontbijt. Prijs valt heel goed mee in de vakantieperiode

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Gregor_Linhart, Manager van Hotel Crowne Plaza Berlin City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Awesome review!! Thank you, dear Kristien V!! It was great to have you with us and we can't wait to welcoming you back to Berlin. Thanks a million for your praise, I'm happy to read, that our food offers and the service of our receptionist team did meet your expectations.

The entire team is already looking forward to your next stay, so don't wait too long :-))

See you soon, kind regards from Berlin,

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel fijn hotel op de beste locatie. Vlak bij Kurfürstendamm. Dicht bij bus- en Ubahn stations. Veel restaurants in de buurt.
Het hotel ziet er mooi uit. De kamers zijn niet groot maar nieuw, smaakvol en schoon.
Heel vriendelijk personeel.
Ontbijt is goed en voor iedereen zit er wel iets bij.
Wij gaan zeker terug

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner

Awesome review!! Thank you, dear Mimpy1!! It was great to have you with us and we can't wait to welcoming you back to Berlin. Thanks a million for your praise, I'm happy to read, that our food offers and the service of our receptionist team did meet your expectations.

See you soon, kind regards from Berlin,

28 december 2017 beoordeeld

Echt proper , klantvriendelijk ligging was heel goed . Volgende keer kom ik terug . Ontbijt was ook heel lekker en proper . Wellens was ook heel goed , en klantvriendelijk ! Ik heb er echt van genoten . Ik Will jullie allemaal bedanken ! Het was prachtig

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Gregor_Linhart, Manager van Hotel Crowne Plaza Berlin City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2018

Dear Edandi

10 december 2017 beoordeeld

Ik kom hier al een paar jaar en altijd is het goed. De service is uitstekend, de kamers zijn modern, netjes en schoon, bed is prima (je kan de kussens ook zelf kiezen). Het ontbijt is wat prijzig, maar wel heel compleet. Locatie is ook heel goed.
Het hotel heeft verder een parkeergarage en is prima bereikbaar

Kamertip: Als je een rustige kamer wilt, kun je daarom vragen en dan krijg je die (mits nog beschikbaar)
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner

Dear TanteSjaan_100

28 juni 2017 beoordeeld

Dit is een goed hotel met mooi ingerichte kamer (standard). De faciliteiten zijn prima. Een fijn zwembad en twee verschillende sauna's. Bad jassen in de kamer. Jammer dat er geen slippers liggen.
Het ontbijt is prima. De vloerbedekking in de ontbijtruimte moet worden vervangen of schoon gemaakt . Onder de vlekken. Dit zou niet mogen voor een hotel van deze klasse.
Personeel is voorkomend en behulpzaam van receptie tot restaurant en portier.
Hotel ligt vlak bij Bahnhof Zoo en KDW om de hoek.

Kamertip: wij hadden een kamer aan achterzijde. Dan kan het raam open.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden

Dear lo-vel69,