ibis Berlin Kurfuerstendamm Hotel(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
67 US$
63 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 88 US$ per nacht.

The Mandala Hotel(Berlijn)
278 US$
161 US$
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 250 US$ per nacht.

89 US$
82 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 103 US$ per nacht.

142 US$
114 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 144 US$ per nacht.

198 US$
122 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 175 US$ per nacht.

100 US$
91 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 111 US$ per nacht.

101 US$
81 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 109 US$ per nacht.

163 US$
115 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 142 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin Ostbahnhof(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
69 US$
56 US$
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 89 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
81 US$
56 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 93 US$ per nacht.

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel fijn hotel op de beste locatie. Vlak bij Kurfürstendamm. Dicht bij bus- en Ubahn stations. Veel restaurants in de buurt.
Het hotel ziet er mooi uit. De kamers zijn niet groot maar nieuw, smaakvol en schoon.
Heel vriendelijk personeel.
Ontbijt is goed en voor iedereen zit er wel iets bij.
Wij gaan zeker terug

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Gregor_Linhart, Manager van Hotel Crowne Plaza Berlin City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Awesome review!! Thank you, dear Mimpy1!! It was great to have you with us and we can't wait to welcoming you back to Berlin. Thanks a million for your praise, I'm happy to read, that our food offers and the service of our receptionist team did meet your expectations.

The entire team is already looking forward to your next stay, so don't wait too long :-))

See you soon, kind regards from Berlin,

28 december 2017 beoordeeld

Echt proper , klantvriendelijk ligging was heel goed . Volgende keer kom ik terug . Ontbijt was ook heel lekker en proper . Wellens was ook heel goed , en klantvriendelijk ! Ik heb er echt van genoten . Ik Will jullie allemaal bedanken ! Het was prachtig

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Gregor_Linhart, Manager van Hotel Crowne Plaza Berlin City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2018

Dear Edandi

10 december 2017 beoordeeld

Ik kom hier al een paar jaar en altijd is het goed. De service is uitstekend, de kamers zijn modern, netjes en schoon, bed is prima (je kan de kussens ook zelf kiezen). Het ontbijt is wat prijzig, maar wel heel compleet. Locatie is ook heel goed.
Het hotel heeft verder een parkeergarage en is prima bereikbaar

Kamertip: Als je een rustige kamer wilt, kun je daarom vragen en dan krijg je die (mits nog beschikbaar)
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner

Dear TanteSjaan_100

28 juni 2017 beoordeeld

Dit is een goed hotel met mooi ingerichte kamer (standard). De faciliteiten zijn prima. Een fijn zwembad en twee verschillende sauna's. Bad jassen in de kamer. Jammer dat er geen slippers liggen.
Het ontbijt is prima. De vloerbedekking in de ontbijtruimte moet worden vervangen of schoon gemaakt . Onder de vlekken. Dit zou niet mogen voor een hotel van deze klasse.
Personeel is voorkomend en behulpzaam van receptie tot restaurant en portier.
Hotel ligt vlak bij Bahnhof Zoo en KDW om de hoek.

Kamertip: wij hadden een kamer aan achterzijde. Dan kan het raam open.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden

Dear lo-vel69,

9 januari 2017 beoordeeld

Dit hotel geboekt voor een paar dagen incl. nieuwjaarsnacht, op een mooie locatie nabij de Zoo en KaDeWe. Na vlotte check-in gingen we met 1 van de 4 liften naar verdieping 6, helaas een roken kamer (dat die nog bestaan en dat je daar in wil liggen) terwijl we geboekt hadden op een niet-roken.
Dus terug naar de receptie waar deze fout snel hersteld is, ook i.p.v. straatzijde een kamer aan achterzijde gekregen en die is heerlijk rustig gelegen. Kamers zijn niet ruim, ook de executive niet, die hebben alleen wel de extra's van een gratis minibar en premium wifi en zijn gelegen op de hogere verdiepingen. Ontbijt is goed en ruim voorzien, tafels worden vlot afgeruimd. Lobbybar is mooi achterin gelegen en heeft aardige zitjes, alleen is het personeel niet van de allersnelste en kan het daar wel wat efficiënter. Taxi's staan voor de deur of anders regelt de conciërge er eentje voor je. Prima verblijf gehad met wat kleine puntjes, maar die vallen zeker weg tegen de gastvrijheid en het prettige en behulpzame personeel.

Kamertip: Er is een mogelijkheid om op een rustigere verdieping te boeken waar later wordt gestart met schoonmaak etc. Zie hiervoor de website.
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Gregor_Linhart, Manager van Hotel Crowne Plaza Berlin City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Dear Monkeyproof, thank you for most recent stay with us. It was a pleasure being your host and I am happy to read, that you have had a good time and enoyed our services as well as our central location. I am already looking forward to your next stay! And always keep in mind to book directly with the hotel or on our homepage in order to get the best possible deal, book anywhere else and you'll overpay! All the best and kind regards,