Beoordeeld op 8 november 2018 via mobiele applicatie

Midden in Berlijn gelegen op druk kruispunt. Heb je het raam dicht, dan hoor je het verkeer nauwelijks. Kamers leuk ingericht, ontbijt eenvoudig maar oké. Personeel vriendelijk. U-bahn Rosenthalerplatz voor de deur. Op loopafstand van oa Alexanderplatz . Aanbrengen bevelen restaurant om de hoek Marina Blu. Hond is welkom en mooi park op 100 m met oa restaurant Nola met mooi terras

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 31 augustus 2018

Super kamers voor gezinnen waarvan vader en moeder niet op een kamer willen slapen met hun kinderen. De twee kamers met tussendeur is de oplossing, de deuren zijn zwaar en geluidsdicht.Het ontbijt was goed, maar het kan er wel erg druk zijn.Ons uitzicht was slechter dan de Berlijnse muur (wij keken op de niet afgesmeerde muur van de buren).

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bettina S, General Manager van Ibis Styles Berlin Mitte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2018

Dear Guest,

Thank you very much for taking your time to review your stay with us. We are happy to hear that our family rooms helped to make your experience in Berlin more pleasant. We regret to hear that the view from the room was not the one expected but it may be a different one during your next stay. Please do not hesitate to contact us if you have any further comments or suggestions. We are looking forward to welcoming you back in Berlin soon again.

Kind regards,

Gabriel Villalobos
Assit. General Manager

Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Hadden familie kamer. Dus 2 aansluitende kamers met tussen deur. Kamers waren verzorgd en modern.
Prijs was niet te duur voor wat je krijgt.
Ontbijt was niet super uitgebreid maar alles voorzien wat een mens nodig heeft.
Minpuntje was dat er geen parking meer vrij was toen ik savonds laat aan kwam. Dus best mee reserveren. Dus de Auto ergens in parkeergarage moeten zetten achteraf gezien beter. Voor 2 dagen 10 euro betaald in het hotel was dit 20 euro per dag.
Denk eraan dat je in Berlijn een vignet moet hebben voor de uitstoot van je wagen in de binnenstad . Indien niet kan je boete tot 100 euro krijgen.

De locatie is een buurt waar allerlei cafe en restaurant op een wandelafstand is. In het weekend veel volk op de been en van alles te zien. Veel jonge mensen op stap en cafeetjes vol. Maar dat was wel overal in Berlijn. Mooie stad kom zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 3 november 2017

Ideaal gelegen in het centrum. Kamers niet aan de grote kant, maar voldoende als je zoals wij een Citytrip maakt. Zéér netjes, super vriendelijk personeel. Ontbijt zeer ruim, zeker niks te klagen.
En voor die prijs: een zeer goeie prijs/kwaliteit verhouding!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 25 oktober 2017

De bedden waren om naar huis over te schrijven en zolang je het raam dicht houdt valt het geluid dat van de straat af komt ook wel mee. Het enige wat tegen viel was de deur naar het toilet, deze knalt nogal snel dicht met het nodige lawaai. Ontbijt is echt een aanrader, inclusief koffie to go!

Kamertip: De kamer die wij hadden had een flinke opstap naar de douche toe.
Datum van verblijf: oktober 2017