Beoordeeld op 27 februari 2018

Kleine kamers.
Verkeerde kamerboeking door hotel of bookingoffice. Geen bereidwilligheid van hotel om dit mee op te lossen. Op den duur via tussenkomst thuisfront (reisbureau) werd er na een halve dag tijdverspilling een (1) bereidwillige medewerkster gevonden die een andere kamer bezorgde. We waren ondertussen voor een bezoek van enkele dagen wel een halve dag kwijt.
Executive formule: hapjes en drank gratis was goed.
Ontbijt was uitgebreid genoeg. Bediening 's morgens was vriendelijk.
Fitnessruimte was ok.
Sauna was zeer klein. Van de beloofde sauna infrastructuur werkte er 1 niet. Sauna was textielvrij maar mensen met zwembroek of badpak gebruikten dit evenzeer als diegenen die naakt waren. Kinderen kwamen lawaai maken in een sauna waar mensen naakt waren. Zeer vervelend en beneden alle peil. Ongehoord voor de wijze waarop dit is verlopen.
Ligging was goed: in nabijheid van metro (gemakkelijk).

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 1 februari 2018 via mobiele applicatie

Prima, echt luxe hotel. Mooie kamer, alles ziet er goed uit en ademt echt 5 sterren uit. Service is goed en vriendelijk. Goede fitness club en zwembad. Goed gelegen in het centrum van Berlijn. Parkeergelegenheid om de hoek. Drankje aan de bar is niet goedkoop...

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 januari 2018 via mobiele applicatie

Inderdaad een fijn verblijf, niet meer maar ook niet minder. Bij aankomst de check-in in de executive lounge. Dat was prettig geregeld. Juniorsuite met Domezicht....en dat klopte...
Kamer netjes, badkamer evenzo.
De kamer werd tijdens ons verblijf netjes onderhouden.
Het ontbijt hebben we niet in de lounge genoten, maar er voor gekozen dit op de 1e etage te gebruiken.
Uitgebreide keuze....Eggstation, en vriendelijke service, maar weinig interactie tussen gast en personeel...erg bescheiden.
Op zaterdag erg druk, doordeweekse dagen wel overzichtelijker.
De executive lounge is prettig...zakelijke inrichting. De hele dag koffie en thee, kleine snacks en frisdrank.
Tegen 18.00 uur begint het "feest", dan komen de aasgieren op de warme snacks en gratis drank af...borden vol, ongegeneerd bacchanaal....bij het gênante af...
Gelukkig zijn er ook nog gasten die wel weten dat bescheidenheid de mens siert..
En dan nog de "gasten" die de zakken vullen om mee te nemen naar hun kamer.
Dit gedrag heeft mij het meest gestoord tijdens mijn verblijf.
Terug naar het positieve: locatie is prima...winkels, restaurants, musea op loopafstand..
Een prettige omgeving.
Er waren enkele grote festijnen in het hotel gedurende mijn 6-daagse verblijf, maar dat zorgde voor geen enkele overlast.
Wat wel voor overlast zorgt zijn de rokende gasten die bij het entree staan. Als je aankomt loop je de kans om door een rookgordijn te moeten....
Een prettig hotel...wat me wel opviel is de afstandelijke houding van het personeel. Tijdens het uitchecken op de laatste dag werd mij pas gevraagd hoe mijn verblijf was....
Beetje laat......

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 31 juli 2017

uitstekend gelegen hotel voor stadsverkenning; metro op 10 meter! met uitzicht op het mooiste plein van berlijn. zeer volledig ontbijt, doch je betaalt er ook behoorlijk voor; eibereidingen op bestelling (eggs Florentine) hoewel in prijs inbegrepen niet de moeite. zeer goed restaurant (mark Brandenburg): prijskwaliteit echt de moeite, met een perfecte bediening! klein probleem met onze koffer gehad: onze koffer geleek als twee druppels water op andere koffer van een gast die op zelfde moment uitcheckte: gevolg: op luchthaven van aankomst stonden we met de verkeerde koffer. hotel heft alles wel onmiddellijk zeer efficient opgelost en binnen de 48 uur waren beide koffers bij de juiste eigenaar. Kamers ruim, met wel zeer kleine badkamer; globaal een hotel dat zijn prijs zeker waard is. Efficiente check in/out.

Datum van verblijf: juli 2017
Leonard S, Front Office Manager van Hilton Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2017

Thank you for your positive feedback!

Beoordeeld op 18 juli 2017 via mobiele applicatie

Wat is dit toch een heerlijk hotel en wat hebben we wijnig betaald voor dit superieure 5-sterren hotel !!
De ligging is absoluut perfect, midden tussen alle bezienswaardigheden, nauwelijks verkeer en de metro voor de deur
De service is optimaal, de kamers met alle voorzieningen zijn ook nog eens top
Ik ken vrijwel alle hotels in Berlijn, maar dit is naar mijn mening het beste
Ga je naar Berlijn, doe dit dan uitsluitend in de zomermaanden en niet langer dan 4 dagen
In deze maanden bruist Berlijn met vele activiteiten
Het beste restaurant van Berlijn is: 2 Buddahs (Japans)
Probeer dit hotel een half jaar via Hilton of Gala-reizen te boeken
Je kunt dit hotel, inclusief ontbijt voor ca
€. 95,00 boeken

Datum van verblijf: juli 2017
Leonard S, Front Office Manager van Hilton Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2017

Thank you so much for your wonderful feedback!