6 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Official Site
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor zo 3 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 31 augustus 2022

Wij hebben hier 5 nachten overnacht, het hotel is van ongekende kwaliteit en je voelt je hier echt gast. Alles klopt en de bediening is superieur, het is zeker niet goedkoop,echter als je van de geschiedenis houdt en je bent geïnteresseerd in het verleden is dit het hotel waar je wilt zijn. Daarnaast is het een geweldige plek dichtbij alle historische bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: augustus 2022
Cornelia Zschunke, Inhaber van Hotel Adlon Kempinski Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2022

Dear N3949WSerger,

Thank you very much for sharing your positive feedback.

It would be our pleasure to welcome you again back soon here at Hotel Adlon Kempinski.

With kind regards from Berlin

Michael Sorgenfrey
Managing Director

Beoordeeld op 21 september 2021

Het gebouw is prachtig, het ontbijtbuffet heerlijk (en wordt snel aangevuld omdat er genoeg personeel is !) en de kamers zijn ruim maar bovenal verdient dit hotel een extra pluim voor de ongeëvenaarde service. vb ik vroeg de concierge uitleg oven het openbaar naar en prompt zei de man "ik loop even mee om het u te tonen " (naar de metro ). Hier maakt men de klant het nog echt naar zijn zin en altijd met een welgemeende glimlach. Na jarenlang reizen denk ik dat service in feite de grootste vorm van luxe is.
NB het hotel ligt net naast de Brandenburger Tor en sommige kamers kijken er pal op uit maar daar beneden is het meestal een lawaaierig gedoe 's avonds dus als je een rustige kamer wil kan je beter niet die kant vragen .

Kamertip: kiezen tussen rustig slapen of mooi uitzicht
Datum van verblijf: september 2021
Tanita Ohlendorf, Inhaber van Hotel Adlon Kempinski Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2021

Dear guest RosineVH,
thank you very much for your kind review on Tripadvisor.
I am very happy you enjoyed your stay with us and appreciated the location of our hotel, our room setup as well as our wonderful colleagues.
Please rest assured that your feedback will be shared with the rest of the team - I have no doubt that they will be delighted to hear from you.
We are already looking forward to welcoming you back to Hotel Adlon Kempinski Berlin.
With kind regards,
Cornelia Zschunke
Executive Assistant Manager i/c Rooms

Beoordeeld op 21 april 2021

kamers zijn schoon, eten is zo heerlijk omdat de obers op een uitstekende manier serveren door veel keuzes aan te bieden, wat heel erg goed is, de locatie is ook goed, en heel erg bedankt, ik kom snel terug met mijn vrouw, aan alle reizigers dit is het beste hotel in Germany

Datum van verblijf: januari 2021
Kevin Kadric, Inhaber van Hotel Adlon Kempinski Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2021

Dear Lawrence2002,
thank you very much for the kind review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us and you were satisfied by our service.
We are looking forward to welcome you again soon.

Beoordeeld op 4 augustus 2020 via mobiele applicatie

Samen met een vriendin 1 nacht verbleven in dit mooie luxe hotel. Het hotel staat op een steenworp afstand van de Brandenburger Tor en in de buurt van diverse bezienswaardigheden. Het hotel is een en al luxe en heeft tegen betaling een eigen parkeergarage onder het hotel. Als je een mooi luxe hotel wilt met een zeer goed restaurant dan kan ik hotel Adlon Kempinski aanraden!

Datum van verblijf: juli 2020
Kevin Kadric, Inhaber van Hotel Adlon Kempinski Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2020

Dear esteemed guest,

thank you very much for this very positive review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again soon.

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan de binnenstad wilde we graag een drankje doen in deze prachtige ambiance. Het straalt één en al luxe en grandeur uit. Heerlijk om even in vertoeft te mogen hebben met een wijntje aan de bar, terwijl op de achtergrond een pianist zat te spelen.
Bij ons volgende bezoek aan Berlijn toch maar eens een kamer hier boeken.
Het is uiteraard een prijzige locatie, maar dat weet je van te voren als je besluit hier te eten, drinken en/of slapen. Aangrenzend aan de Brandenburger Tor gelegen is dit wel een ideale uitvalsbasis voor een city trip.

Datum van verblijf: maart 2020
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Dear 537vianneyd,