Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.210)
Beoordelingen filteren
4.210 resultaten
Waardering van reizigers
3.160
657
238
90
65
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
3.160
657
238
90
65
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 4.210 beoordelingen
Beoordeeld op 18 november 2018 via mobiele applicatie

Wat een fantastische ervaring was dit: twee nachten in dit hotel, kamer 456 tijdens een seminarie.
Wanneer ik de ervaring vergelijk met andere vijf sterren hotels in Londen, Parijs, Genève of andere Europese niveaus, spring hotel Adlon Kempinski er duidelijk boven uit.
Niet alleen is de ligging fantastisch, maar het service niveau is op elk detail buiten categorie!
Vergeet niet een perfecte wellness, echt een aanrader voor de meest veeleisende hotelgast.
De stilte ‘s nachts was een extra troef, dit vindt je niet altijd in dergelijke hotels.
Het ontbijtbuffet was 6 sterren, bestaat dit?
Zelden gezien dat men een dergelijk niveau kan waarmaken.
Fantastisch.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank DirkVc
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2018
Google-vertaling

Dear esteemed DirkVc,

thank you very much for this very positive review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again soon.

Kind regards
Carsten Seubert
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 juni 2018

Koffie in de lounge van het Adlon
Even de sfeer proeven en een koffie genomen in de lobby van het hotel Adlon. We hebben genoten van een koffie en iets lekkers in de Lobby van het beroemde hotel. We waren nieuwsgierig geworden door de beschrijvingen van een aantal vrienden die hier eerder waren. Een aanrader om hier te genieten van de koffie en ambiance. En voor om te genieten

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Instructor08
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2018
Google-vertaling

Dear esteemed Instructor08,

thank you very much for this very positive review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again soon.

Kind regards
Carsten Seubert
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 maart 2018

Het imposante Adlon schept hoge verwachtingen. De check-in gaat professioneel; "Deutsch Gründlich" en vriendelijk. Onze kamer was nog niet beschikbaar, maar er werd ons verteld dat we op een prio-lijst stonden en dat zij zouden bellen wanneer de kamer beschikbaar was. Helaas gebeurde dat laatste niet. Toen we na 1.5 vroegen wat de status was, bleek de kamer al klaar te zijn zonder dat dit gemeld is.

De kamer is ruim, zeer comfortabel en luxe. Precies wat je van een dergelijke hotel verwacht. Mini-bar prijzen en de prijzen in het bar en/of brasserie zijn extreem hoog, maar dat was te verwachten.

Daarnaast is de kwaliteit van het eten in de brasserie (Quarre) ondermaats en dat begrijp ik niet. De hele luxe hotelbeleving wordt hier teniet gedaan.Nobless Oblige wordt hier de grond in geboord.
Nogmaals, het gaat hier niet om geld, immers dat is een eigen keuze. Wel mag dan verwacht worden dat ook hier hetzelfde hoge kwaliteitsniveau geldt als elders in het hotel..
Het voorgerecht (makreel) mag voor EUR 14,- niet eens een gerecht genoemd worden; smakeloos en veel te eenvoudig. Vervolgens een Schnitzel van EUR 27,- met een smakeloze aardappelsalade die op het bord is 'gekwakt'. Dit is home-cooking en niet restaurantwaardig! De service is overigens wel goed!

Verder goed zwembad en spa faciliteiten.

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Stannie1974
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2018
Google-vertaling

Dear esteemed guest,

thank you very much for taking the time to share your experience and reviewing Hotel Adlon Kempinski.

We are very glad that you liked the service while staying with us. We will gladly pass it on to our colleagues.
Nevertheless we regret hearing, that your stay was overshadowed by your experiences in our Restaurant Quarré. We are very sorry, that we were not able to fulfill our own aspiration in this regard.
We have shared your feedback with the restaurant manager in charge.

Your feedback is of highest importance for us in order to improve on a daily basis.

We would be happy, if you gave us the chance to convince you 100 percent upon your next stay with us.

Kind regards,
Carsten Seubert
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 februari 2018

Van alle hotels waar we ooit hebben geslapen is dit de beste.
Van hartelijke en persoonlijk ontvangst tot eveneens hartelijk afscheid klopt alles. Het hotel denkt aan de kleinste dingen met een vanzelfsprekendheid alsof je bij vrienden op bezoek bent. Wat een ongelofelijke klasse. Dat er een prijskaartje aan hangt kan niet anders. Maar zelden het gevoel gehad dat elke euro niet beter had kunnen worden besteed. Adlon is de norm voor tophotellerie. Ik verheug me reeds op een volgend bezoek!

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank spaanse
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2018
Google-vertaling

Dear esteemed guest,

thank you very much for taking the time to share your experiences with us and to review your stay at Hotel Adlon Kempinski Berlin.
We are glad you liked the service provided in our house, and we will surely pass on the feedback to our staff!
It would be our pleasure to welcome you again soon and remain with kind regards,
your Hotel Adlon Kempinski Berlin

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 februari 2018

Toch maar een keer de stoute schoenen aangetrokken en het hotel Adlon bezocht. We hebben genoten van een koffie en iets lekkers in de Lobby van het beroemde hotel. We waren nieuwsgierig geworden nadat we twee films hadden gezien over dit hotel. Een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
2  Bedank SvetlanaCharles D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2018
Google-vertaling

Dear SvetlanaCharles D,

thank you very much for this wonderful review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! We will forward your feedback to our team.

We hope to see you again soon and remain with best wishes,
Your Hotel Adlon Kempinski

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken