Gratis annuleren tot 29/07
239 US$
134 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 202 US$ per nacht.

nhow Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
138 US$
105 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Berlin, Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
94 US$
88 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 107 US$ per nacht.

The Mandala Hotel(Berlijn)
287 US$
158 US$
Hotel Website
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 260 US$ per nacht.

124 US$
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 149 US$ per nacht.

89 US$
77 US$
Agoda.com
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 105 US$ per nacht.

104 US$
71 US$
Agoda.com
  • Roomservice
PLUS Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
65 US$
62 US$
  • Zwembad
151 US$
85 US$
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 121 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
117 US$
74 US$
Priceline
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 107 US$ per nacht.

18 februari 2018 beoordeeld

Van alle hotels waar we ooit hebben geslapen is dit de beste.
Van hartelijke en persoonlijk ontvangst tot eveneens hartelijk afscheid klopt alles. Het hotel denkt aan de kleinste dingen met een vanzelfsprekendheid alsof je bij vrienden op bezoek bent. Wat een ongelofelijke klasse. Dat er een prijskaartje aan hangt kan niet anders. Maar zelden het gevoel gehad dat elke euro niet beter had kunnen worden besteed. Adlon is de norm voor tophotellerie. Ik verheug me reeds op een volgend bezoek!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Dear esteemed guest,

thank you very much for taking the time to share your experiences with us and to review your stay at Hotel Adlon Kempinski Berlin.
We are glad you liked the service provided in our house, and we will surely pass on the feedback to our staff!
It would be our pleasure to welcome you again soon and remain with kind regards,

10 februari 2018 beoordeeld

Toch maar een keer de stoute schoenen aangetrokken en het hotel Adlon bezocht. We hebben genoten van een koffie en iets lekkers in de Lobby van het beroemde hotel. We waren nieuwsgierig geworden nadat we twee films hadden gezien over dit hotel. Een aanrader.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2018

Dear SvetlanaCharles D,

thank you very much for this wonderful review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! We will forward your feedback to our team.

We hope to see you again soon and remain with best wishes,
Your Hotel Adlon Kempinski

1 februari 2018 beoordeeld

Het hotel heeft een ideale ligging om Berlijn te ontdekken. Alles is tot in het detail in orde. Als je er verblijft neem dan zeker het ontbijt, dit is puur genieten! De welness is eveneens prachtig en zeker de moeite om te doen.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2018

29 december 2017 beoordeeld

Wij hebben hier een middag genoten van een hele sjieke High Tea.
We zaten in het het midden van het hotel rond de fontein.
Het was een leuke ervaring alles zo sjiek mee te maken.
Het ligt aan de voet van de Brandenburger Tor, maar hier heerst er rust.

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2018

Dear esteemed guest,

thank you very much for your kind review, we are glad you liked our Afternoon Tea offer in our lobby.

We remain with kind regards,
Your Hotel Adlon Kempinski Berlin

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In december 3 nachten hier verbleven. Het hotel ligt natuurlijk erg leuk. Kamers, ontbijt, service alles is even goed. Het was vooral s middags wel erg druk in de lounge en dus wat lastig om als gast even iets te drinken, maar verder erg prettig om te verblijven.

Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2017