Volledig restitueerbaar voor di 26 mrt.
Inclusief ontbijt
Hampton
Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Hotels.com
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 4 januari 2022

Alles in dit hotel is keurig netjes op orde mooie centrale ligging en dichtbij openbaar vervoer. Zeer vriendelijk personeel wat zeer behulpzaam is bij alle gestelde vragen en ook goed op de hoogte van leuke uitgaansgelegenheden.

Datum van verblijf: december 2021
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Beoordeeld op 2 januari 2022 via mobiele applicatie

Een geweldig hotel. Prettige en schone kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Tips en adviezen over welk onderwerp je ook maar een vraag hebt.
Goed verzorgd en uitgebreid ontbijt.
Er wordt steeds vers gebakken en bijgevuld.
Wij waren hier gast voor een stedentrip.
U bahn dichtbij hotel.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 13 oktober 2020 via mobiele applicatie

Voor de 2e keer dit hotel bezocht. Ivm Corona zijn er goede voorzorgsmaatregelen genomen. Ontbijt buffet nog steeds uitgebroed en heerlijk, ondanks dat er beperkingen zijn ivm Corona.
Personeel uitermate vriendelijk, early check in zonder meerprijs.
Kamers zijn zoals je van een Hampton mag verwachten: schoon en comfortabel.
De ligging is perfect, dicht bij Kurfurstendamm en Zoologischer Garten. De metro is op loopafstand. Goedkoop parkeren met Contipark voor 10 euro per dag.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een stedentrip.
Zeer goede ligging in het centrum. Alles op loopafstand en ov in de buurt.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Goede prijs / kwaliteitsverhouding.
Aanrader!
Als we terug komen naar Berlijn zullen we hier zeker overnachten.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Goede service, leuke sfeer en inrichting voor jonge stellen en stellen met kinderen. Schone kamers en lekker uitgebreid ontbijt. Handige uitgangspositie tov openbaar vervoer en centrum. Goed ventilatiesysteem. Fitness valt tegen, weinig mogelijkheden voor mensen die regelmatig fitnessen.

Datum van verblijf: augustus 2019