98 US$
82 US$
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 113 US$ per nacht.

The Mandala Hotel(Berlijn)
278 US$
161 US$
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 249 US$ per nacht.

127 US$
114 US$
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 149 US$ per nacht.

198 US$
122 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 175 US$ per nacht.

106 US$
91 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 111 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin Ostbahnhof(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
69 US$
66 US$
Agoda.com
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 94 US$ per nacht.

163 US$
102 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 150 US$ per nacht.

101 US$
81 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 117 US$ per nacht.

61 US$
50 US$
Zie aanbieding
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
81 US$
56 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 43% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 43% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 99 US$ per nacht.

10 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Toplocatie in de Mitte waardoor je lekker centraal in Berlijn bent om alle bezienswaardigheden te gaan bekijken. Het OV is prima en met een dagkaart kun je voor weinig kaart van al het OV gebruik maken, de app Citymapper is een aanrader hierbij. Eten in de tv toren is een aanrader!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nette kamer, het bed is hoog (niet altijd handig voor kleine mensen), badkamer en toilet zijn netjes, leuk dat er een apart toilet is. Vriendelijke ontvangst, goede service. Het ontbijt is de basis aanwezig, voor ons mocht dit wel een beetje uitgebreider.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
10 augustus 2016 beoordeeld

Centraal gelegen , kamers niet overdreven ruim ,vooral door feit dat bed zeer veel ruimte inneemt. Bed is dan weer wel van goede kwaliteit..Geen koelkast of kluis op kamer. Sanitair mooi design maar vertoont al defecten.
Minpunten worden goed gemaakt door zeer vriendelijk personeel ,leuke algemene atmosfeer in hotel, goed ontbijt, candybar, fietsverhuur

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
3 juni 2016 beoordeeld

Het hotel ligt op een leuke locatie in Berlijn. Met veel restaurants op wandelafstand. Toch is het hotel op een rustige plek. Het hele hotel is ingericht met design. Mooi om te zien, maar niet altijd handig. Slaapkamer is daardoor erg onhandig ingedeeld. Ook de voordeur doet niet denken aan een hotel, en je loopt meteen door naar het naast gelegen hotel.
De staf is heel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is ook prima.
Wat ik alleen een erg groot nadeel vindt is dat je een kaartje op je deur moet ophangen als je kamer wilt hebben opgemaakt. Vergeet je dat in de haast 's ochtends, dan is je kamer niet aangeraakt. Dus ook geen schone handdoeken etc.
Misschien leuk om de kosten te drukken, maar erg onhandig als reiziger.

• Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
1 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed boutique hotel, mooie kamers, heel proper trendy en geluidsarm. Lekker ontbijt vriendelijk personeel en een eigen fietsverhuur met goede fietsen. EN een gratis Candy Bar ☺️ . Amper nachtlawaai en veel goede restaurantjes in de buurt

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner