Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Algotels
Volledig restitueerbaar voor za 23 mrt.
Beoordeeld op 13 augustus 2020

Heerlijk verblijf gehad. Hotel direct tegenover East Side Gallery. Vriendelijk personeel, modern schoon hotel. Lekkere bedden, kamer met airco. Goede anti- Corona voorzieningen. Goed ontbijt. Metrostation om de hoek.

Datum van verblijf: augustus 2020
Front Office Manager, Guest Services / Front Office van Hampton by Hilton Berlin City East Side Gallery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2020

Thank you for your feedback! We appreciated!

Beoordeeld op 18 maart 2020 via mobiele applicatie

Na vele keren in Berlijn te zijn geweest kan ik zeggen dat dit mijn favoriet hotel is. Het ontbijt is heel uitgebreid en lekker, de ligging is ideaal en het personeel is ontzettend vriendelijk. De kamers zijn aan de kleine kant maar heel comfortabel.
Een echte aanrader!

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 27 november 2019

Nieuw hotel met super vriendelijk personeel.

Op de hotelkamer ontbreekt een koelkast helaas. Bedden liggen wat hard en gesnurk van de buren kon je duidelijk horen. 10 min lopen naar metro, om de hoek van East Side Mall.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 20 september 2019

Heel fijn hotel met mooie kamer en geweldig en zeer uitgebreid ontbijt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De locatie ligt op een kwartier lopen afstand van stations of vijf minuten lopen van een bushalte. Weinig aan toe te voegen: TOP voor sightseeing in Berlijn

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Relax14092450129, Front Office Manager van Hampton by Hilton Berlin City East Side Gallery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2019

Hi rwolbr255719, many thanks for oyur kind review. I am glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon. Best regards

Beoordeeld op 29 juli 2019

Goed horel op een uitstekende liging met zicht op east side wall!! Zeer goed en uitgebreid ontbijt, propere kamers.
Kamers zijn wel heel klein en niet zo praktisch ingericht, opbergen van kleren is niet mogelijk.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Relax14092450129, Front Office Manager van Hampton by Hilton Berlin City East Side Gallery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Dear kvande427723, many thanks for reviewing the Hampton by Hilton Berlin City East Side Gallery. I am glad you enjoyed your stay overall. I am sorry to note that the storage was not enough. Best regards