96 US$
84 US$
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 110 US$ per nacht.

Boek nu, betaal bij aankomst
150 US$
89 US$
Hampton
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 124 US$ per nacht.

nhow Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
105 US$
  • Gratis parkeren
95 US$
88 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 107 US$ per nacht.

Gratis annuleren tot 29/07
238 US$
134 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 180 US$ per nacht.

134 US$
123 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 145 US$ per nacht.

104 US$
71 US$
Agoda.com
  • Roomservice
PLUS Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
103 US$
61 US$
  • Zwembad
Hotel Berlin, Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
93 US$
88 US$
Priceline
  • Roomservice
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 108 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
73 US$
Priceline
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 99 US$ per nacht.

21 april 2018 beoordeeld

De derde keer dat ik er kwam.Telkens met een goeie ervaring.de mensen aan de receptie zijn heel behulpzaam en vriendelijk,de kamers zijn dik in orde,en de prijs om er te logeren valt heel goed mee.De bar boven in het hotel is een aanrader.Aan te bevelen hotel voor jong en oud.

Verbleef: april 2018
Ralph_Alsdorf, Manager van Vienna House Andel's Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 april 2018

Dear lucdemuynck1,
Thank you for your great review and your recommendation. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards, Ralph Alsdorf General Manager & the Vienna House andel's Berlin team

3 april 2018 beoordeeld

Groot hotel, wij hadden een upgrade wat resulteerde in een werkelijk prachtige kamer waar helemaal niets op aan te merken was. Fantastisch ontbijtbuffet waar we weer veel te veel van gegeten hebben omdat er gewoon té veel lekkers was. :Piepklein minpuntje....er is in de directe omgeving helemaal niets te doen (Burger King aan de overkant) het hotel ligt in een saaie wijk met oostblokflats. Voordeel....de tram stopt voor de deur en na een paar haltes zit je midden in een druk gebied met leuke restaurantjes en een paar haltes verder bij alle toeristisch interessante gebieden. Groot minpuntje voor ons........het was buiten heeeeeel erg koud

Kamertip: neem een upgrade
  • Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
Ralph_Alsdorf, Manager van Vienna House Andel's Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2018

Dear Hans V,
thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. We are very pleased that you loved our rich breakfast and we hope to welcome you back again any time soon.

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een groot hotel met mooie kamers en een uitstekend ontbijt.
Het hotel staat op een zeer oninteressante plaats tussen betonnen woonflats. Maar direct voor het hotel vertrekt de tram.
Onder het hotel is een goede parkeergelegenheid.

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Ralph_Alsdorf, Manager van Vienna House Andel's Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2018

Dear Ed P,
thank you very much for rating your recent stay at our hotel. We are pleased that we could thrill you with our rooms and our varied breakfast. We hope to welcome you back again soon.

14 maart 2018 beoordeeld

De ligging is qua uitstraling niets bijzonders. Een hotelkolos aan een hele drukke weg maar... Het is supercentraal gelegen met verbindingen alle richtingen op. Het hotel is van binnen modern gerenoveerd en heeft een wat luxere uitstraling. Wij hadden een gunstige deal voor nog geen 80 euro inclusief ontbijt. We zijn een half jaar geleden bij het ernaast gelegen zusterhotel (de easy variant) geweest en voor een klein beetje meer zit je hier mooier en luxer met een beter ontbijt. Ik kan het iedereen aanbevelen!

• Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Ralph_Alsdorf, Manager van Vienna House Andel's Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2018

Dear josefina21,
thank you very much for your excellent review and your kind words. We are pleased to read that we could thrill you and we are looking forward to welcoming you back again any time soon.

21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sowieso een aanrader alleen al voor het ontbijt. Was me dat genieten. Mooi en groots opgezet hotel, prima ligging, niet te centraal. Kamers zijn modern en redelijk stil. Wellness is zalig, zeker doen. Restaurant was helaas volboekt. We zouden zeker teruggaan. Zijn geld waard.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Ralph_Alsdorf, Manager van Vienna House Andel's Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2018

Dear Cedricfillieux,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you loved our rich breakfast and our wellness area. We hope to see you again very soon.