101 US$
84 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 98 US$ per nacht.

147 US$
124 US$
101 US$
88 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 104 US$ per nacht.

PLUS Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
109 US$
142 US$
Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 175 US$ per nacht.

Hotel Berlin, Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
93 US$
87 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 99 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
105 US$
72 US$
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 112 US$ per nacht.

Meliá Berlin(Berlijn)
138 US$
119 US$
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 154 US$ per nacht.

19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, kamer niet groot maar verder goed. Op de eerste verdieping heb je soms laat van de rook van mensen op terras als je raam open staat. Geen ontbijt genomen er zijn veel leuke eetgelegenheden in de buurt. Buurt is bijzonder, groot contrast met andere wijken zeker aanrader.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
1 oktober 2012 beoordeeld

Gezellig, kleinschalig hotel. Prima verzorgde en schone kamers. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit helemaal goed. Helaas was de lift kapot, maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Ontbijtbuffet is prima verzorg.

Locatie is goed. U-bahn is wel een stukje lopen. Wij hebben fietsen gehuurd en Berlijn per fiets bekeken. Simon-Dach strasse bijna om de hoek. Gezellig eten en drinken.

Verbleef: september 2012, reisde met vrienden
7 juni 2017 beoordeeld