Beoordeeld op 18 oktober 2016

Twee nachten verbleven in dit hotel. Hotel ligt in een levendige wijk en dicht bij het stadscentrum. Het is een mooi hotel met een uitstekend ontbijt. De check in verliep niet prettig. We wilden een kamer met double beds, maar dit was niet mogelijk en de receptionist was niet coöperatief om dit op te lossen. De natte ruimte is erg donker, met een meegenomen zaklamp de douche bediening moeten bekijken om deze te kunnen bedienen. De tv werkte niet, bed was vrij hard voor mij. Geen gebruiksaanwijzing voor de safe, dat moeten navragen bij de receptie. Bij terugkomst hotel onpersoonlijk bejegend door receptie medewerker.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
AxelhotelBerlin, General Manager van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2016

Beste gast

hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik weet dat je kritiek wordt zeer gewaardeerd, omdat het ons helpt om dingen te verbeteren en om beter in te spelen op de behoeften van onze gasten. We hebben al deze woorden serieus genomen en zijn deze zo veel mogelijk te voeren. Ik zou erg blij om u te laten zien van de resultaten op uw volgende verblijf in Berlijn! Als je zin hebt, bekijk een aantal spelletjes onze andere hotels in Barceolna en Gran Canaria op!

Axel Hotel Berlin

Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prima plek om in Berlijn te verblijven. Dicht bij de leuke bars en zo.
Dakterras valt tegen, maar twee ligstoelen. Bar niet open, zelf niet toen het dertig graden was.
Kamer prima, goede faciliteiten en schoon.
Personeel vriendelijk.
Blijft een aanrader.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
AxelhotelBerlin, Gerente van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2016

Beste Yeroenn,

Beoordeeld op 13 juli 2016

In de buurt zitten op loopafstand genoeg gay uitgaans gelegenheden!
Erg makkelijk dat alles in de buurt is, verder was het hotel erg fijn.
In Barcelona heb ik meerdere malen geslapen in het Axel hotel, Berlijn is zeker een aanrader! DOEN!

Verbleef: juli 2016
AxelhotelBerlin, Gerente van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2016

Beste Thomas,

Beoordeeld op 8 januari 2016 via mobiele applicatie

Fijn hotel vol met gay mannen. Strakke inrichting. Kamers hebben grote douches en zijn design. De spa op de bovenste verdieping is klein maar fijn. Als het lekker weer is is er een bar op het dak met uitzicht over de stad. Receptie vriendelijk.

Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
AxelhotelBerlin, Gerente van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2016

Beste gast,

Beoordeeld op 13 september 2015

Toffe kamer speciaal interieur
Heel speciale badkamer met het rode effect door het glas en goed ontbijt
Heel vriendelijke mensen die er werken en volledig gay minded
Bij het ontbijt een keuze aan european eten
Indien je iets nodig zou hebben direct bereid dit te halen ook in de kamers
De bedden zeer goed

Kamertip: Ligt volledig in gay buurt van Berlijn
  • Verbleef: september 2015, reisde alleen
AxelhotelBerlin, Gerente van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2015

Geachte Gast,

Allereerst wil ik u bedanken voor het verblijf bij ons tijdens uw laatste bezoek in Berlijn. Ook dank u voor uw mening en delen met alle reizigers. Jouw mening het is zeer nuttig voor ons en we echt waarderen u uw tijd en geef ons uw standpunt over ons.

Wij hopen u zeer binnenkort te zien,

Axel Hotel Berlin