Beoordeeld op 8 januari 2016 via mobiele applicatie

Fijn hotel vol met gay mannen. Strakke inrichting. Kamers hebben grote douches en zijn design. De spa op de bovenste verdieping is klein maar fijn. Als het lekker weer is is er een bar op het dak met uitzicht over de stad. Receptie vriendelijk.

Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
AxelhotelBerlin, Gerente van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2016

Beste gast,

Beoordeeld op 13 september 2015

Toffe kamer speciaal interieur
Heel speciale badkamer met het rode effect door het glas en goed ontbijt
Heel vriendelijke mensen die er werken en volledig gay minded
Bij het ontbijt een keuze aan european eten
Indien je iets nodig zou hebben direct bereid dit te halen ook in de kamers
De bedden zeer goed

Kamertip: Ligt volledig in gay buurt van Berlijn
  • Verbleef: september 2015, reisde alleen
AxelhotelBerlin, Gerente van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2015

Geachte Gast,

Allereerst wil ik u bedanken voor het verblijf bij ons tijdens uw laatste bezoek in Berlijn. Ook dank u voor uw mening en delen met alle reizigers. Jouw mening het is zeer nuttig voor ons en we echt waarderen u uw tijd en geef ons uw standpunt over ons.

Wij hopen u zeer binnenkort te zien,

Axel Hotel Berlin

Beoordeeld op 10 augustus 2015

In vergelijking met eerdere keren was de check-in matig. We hadden een twin room besteld en om 15 uur was er geen twin room beschikbaar en ook nog niet schoon gemaakt. Het Axel hotel had een andere gast een late check out gegeven waardoor onze kamer niet beschikbaar was. Geen woord van sorry en dus was het: wachten maar....Tijdens het verblijf bleek de kamerpas niet meer te werken en was de deur geblokkeerd. Kan allemaal soepeler.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
AxelhotelBerlin, Director General van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2015

Dear Customer,

Thank you for your review, I am sorry that your stay at the hotel was not to your liking.

First of all I want to apologize for an atypical situation that has lived in our hotel, I must say that we have already taken action in this regard on its non-satisfaction with check in.

I can only tell you, to please give us a second chance, which I'm sure will not disappoint you this time.

Again sorry for what happened, yours faithfully,

Beoordeeld op 6 augustus 2015

De service zowel aan de receptie ( Carlos ) en de bediening in het restaurant waren uitstekend. Kamer aan de kleine kant en erg donker net zo als de rest van het hotel veel in zwart geschilderd. Dakterras erg weinig ligbedden ziet er erg armoedig uit niet echt uitnodigend om daar te gaan zitten. Ontbijt is goed maar zeker geen 4 sterren en € 12,00 waard.

Kamertip: Maak de kamer lichter en plaats de TV tegenover het bed hoger tegen de wand nu loop je het gevaar bij het langs lopen dat je je verwond en de TV beschadigd.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
AxelhotelBerlin, Director General van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2015

Dear JOhn,

We appreciate your feedback and your time in giving us the opportunity to improve our services. We greatly appreciate the confidence you have placed in us as your landmark hotel in Berlín.

We hope you visit us again soon.

Yours sincerely,

Beoordeeld op 22 juli 2015 via mobiele applicatie

De goede ligging is de voornaamste troef, vlakbij grote winkelstraat en de uitgaansbuurt. Het personeel vriendelijk. De kamer was ruim genoeg, badkamer had douche en bad en werd telkens net opgemaakt. Hamman en sauna is meerwaarde, deze werden echter niet tijdig opgeruimd.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
AxelhotelBerlin, Gerente van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2015

Beste Thomas,