3 personen bekijken dit hotel
Priceline
Beoordeeld op 6 maart 2022

Bedden zijn heerlijk breed. Kamers en badkamer heel schoon. Koffie thee voorziening. Voldoende liften. Ontbijt was top! Enig nadeel is dat als je aan de straatkant slaapt je steeds de tram hoort en toch best vaak ambulance brandweer etc.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 17 januari 2022 via mobiele applicatie

Service is waardeloos. Er wordt totaal niet meegedacht in een lastige situatie. Daarnaast wordt er met 2 maten gemeten. Het had dit hotel gesierd als ze ons niet met een kind van 2 terug laten rijden naar Nederland. Zelfs een gesprek met de manager, Sarah Umstätter, mocht niet tot een passende oplossing leiden.

Kamertip: Ik zou dit hotel absoluut niet boeken. Zoek een ander hotel!
Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 10 november 2021 via mobiele applicatie

Uitstekend recent hotel, onbijtbuffet was super, personeel zeer vriendelijk, verder weinig op aan te merken. Enige minpuntje was de ventilatie in de badkamer die de ganse nacht zorgde voor een zacht geluid, maar dat weegt zeker niet op tegen al de rest.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 29 oktober 2021

Dit hotel bevindt zich in nabijheid van de Alexander Platz. Openbaar vervoer te over met bus, metro, s-bahn, u-bahn en trein. Modern schoon hotel, fijne bedden, fijne douche.

De ontbijtruimte is te klein tijdens de drukke momenten.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 26 oktober 2021

Wij hebben 4 nachten in het hotel overnacht. Bij aankomst kregen wij wel de verassing dat onze dochter van 7 jaar een Corona bewijs moest hebben. Alle info die wij vanuit Nederland hadden was dit vanaf 12 jaar. Helaas kregen wij hier ook weinig info over aan de balie. Mogelijk dat dit nog duidelijker kan worden overgebracht in de informatie vooraf.
Kamer heel netjes.
Ontbijt zeer uitgebreid.
Hygiëne in hotel prima op orde.
Ligging uitstekend.
Wij komen zeker nog terug en dan is dit hotel zeker weer onze basis.

Datum van verblijf: oktober 2021