“Eten top, aankleding kaal, prijs te duur”
Beoordeling van Cookies Cream

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Mitte (stadsdeel)
16 maart 2020 beoordeeld

We wisten dat de ingang even zoeken was, langs de afvalcontainers naar de ingang. Binnen veel beton, niks op de vloer, wand of plafond. Weinig tot geen aankleding van het restaurant. Dus als je voor chique of comfort gaat, niet doen. Het is een hip en verstopt betonnen hol.
Het eten, tempo, uitleg, service, wijnen: helemaal oké! Top zelfs. Verrast, mooie smaken, verbluffend lekker. Prijs: nu weten wij dat je in een sterrenzaak niet voor 50 euro pp eet. Maar €357 voor twee personen met slecht 1x Weinbegleitung, dat vind ik het echt niet waard, ook niet als je recent je michelinster hebt behouden.
Zeer lekker gegeten maar we gaan hier zeker niet opnieuw eten.

Datum van bezoek: maart 2020

8 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede en mooi gepresenteerde vega gerechten. Fastastische smaken en ruime keuzemogelijkheid. Bediening is uitstekend. Een minpuntje: de wijnen zijn veel te duur en wel erg kleine glazen.

Datum van bezoek: februari 2020
5 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op alle fronten: de zoektocht naar het restaurant, het eten, de zeer persoonlijke bediening. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: januari 2020
1 januari 2020 beoordeeld

Wij hebben in 2018 voor het eerst bij Cookies Cream gegeten. Destijds was (2 pers.) een 5 gangenmenu met een (1pers) wijnarrangement 165 euro. Dat is nu opgeschroefd tot 260euro. Begin 2019 nog een keer met 4ren geweest; naar tevredenheid. Maar waar eerder de charme van de locatie en het goed klaargemaakte eten de doorslag gaven, vonden we het nu echt veel te duur voor datgene wat we kregen. Geen amuses, echt heel erg kleine porties. Bovendien hadden we veganistisch besteld en zei de ober dat we dan hetzelfde kregen zonder het toefje geitenkaas? Met deze pretenties en prijzen laat je OF weten dat je niet veganistisch kunt serveren OF je maakt er werk van dat wel te doen. Het was lekker, maar niet in verhouding tot wat we betaalden. Obers zijn heel vriendelijk maar de super geoliede machine (max 2,25uur aan tafel) die Cookies is geworden klinkt er steeds meer doorheen. Zo gaat Cookies aan het eigen succes ten onder. Jammer, maar gelukkig heeft Berlijn nog heel veel andere bijzondere restaurantjes!

Datum van bezoek: januari 2020
17 december 2019 beoordeeld

De vegetarische gerechten waren voor ons (al 40 jaar vegetariër) een verrassing. De knoedel met heerlijke truffel en vegetarische kaviaar smaakten heerlijk. We zijn geen grote eters, maar we vonden de porties wel wat klein. We raden het restaurant aan ook een amuse bij het menu te serveren, dat hoort toch wel bij een sterrestaurant. De bijpassende wijnen bij de gerechten waren zeer goed. Dit waren geen voor de hand liggende keuzes. De bediening was zeer vriendelijk. Verder is de akoestiek slecht wat wel hinderlijk is.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Cookies Cream bekeken, bekeken ook

In Cookies Cream geweest? Deel je ervaringen!