Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Kamer voldoende groot voor citytrip in Berlijn. Wij hadden kamer met douche en achterzijde van straatkant (rustig). Geen frigo op de kamer (is wel minpuntje). Op kamer is er ook wel tapijt. Alles wel netjes. Vriendelijk personeel. Ontbijt is uitgebreid en oog voor presentatie. Goede verbinding met openbaar vervoer naar alles in Berlijn. Op nog geen 5min stappen kan je tram en sneltrein vinden.

Datum van verblijf: februari 2020
infoeasyberlin, Front Office Manager van Vienna House Easy by Wyndham Berlin Prenzlauer Berg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2020

Dear nicyv432,

thank you for your Review and the time for your Feedback!
Hope we see you soon!

The Vienna House Easy Berlin!

Beoordeeld op 14 april 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier twee nachten overnacht. De kamer zag er netjes en schoon uit en had een fijn bed. We konden zelf kiezen bij het inchecken of we een kamer met bad of gewone douche wilden. Personeel is erg vriendelijk, willen je overal bij helpen. Het ontbijt is prima! Hebben de auto het hele weekend gratis tegenover het hotel geparkeerd. Naast het hotel is een tramhalte.

Datum van verblijf: april 2019
George R, General Manager van Vienna House Easy by Wyndham Berlin Prenzlauer Berg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2019

Sehr geehrte laurapG2973PS,
vielen Dank für Ihre Bewertung im Nachgang Ihres Berlinbesuchs. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich sehr wohl bei uns gefühlt haben und Ihr Aufenthalt nahezu zu Ihrer vollsten Zufriedenheit verlief.
Ich danke Ihnen für Ihre Verbesserungsvorschläge. Wir sind immer bedacht unseren Service zu verbessern.
Wir hoffen sehr, Sie bald wieder im Hotel begrüßen zu dürfen.
Es grüßt Sie ganz herzlich das Vienna House Easy,
George Rosu und Ihr Team des Vienna House Easy Berlin

Beoordeeld op 31 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij waren voor een citytrip in Berlijn en waren aangenaam verrast door dit gotel. Mooie moderne kamers in de stijl die wij erg leuk vinden, prima bedden, uitte reis ontbijt. Tramhalt en S-bahnstation om de hoek. Bushalte voor lijn 200 op loopafstand. Aanrader om te verblijven.

Datum van verblijf: januari 2019
infoeasyberlin, Front Office Manager van Vienna House Easy by Wyndham Berlin Prenzlauer Berg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2019

Dear Remcos592,

Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Sincerely,

Sophie Wuttke

Front Office Manager

Beoordeeld op 3 september 2018

Dit hotel was een aangename verrassing. De kamer was schoon. De bar was 24/7 open en zag er leuk uit.De schommelbanken nodigden uit tot heerlijk hangen na een vermoeiende dag. Er hing een prettige, informele sfeer in het hotel en het personeel was buitengewoon vriendelijk. Het ontbijt was prima en ook hier een uitstekende service van het personeel. De tram stopt er praktisch voor de deur en je bent binnen de kortste keren in hartje Berlijn. Als we weer naar Berlijn gaan, gaan we zeker weer naar dit hotel.

Datum van verblijf: september 2018
infoeasyberlin, General Manager van Vienna House Easy by Wyndham Berlin Prenzlauer Berg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Dear Dibeke53,

Sincerely,

Vienna House Easy Berlin Team!
Phillip Unruh
General Manager

Beoordeeld op 13 juli 2018

Goed bed, prima douche en goede airco! Het ontbijt was prima. Het hotel ligt heel dicht bij openbaar vervoer, zodat alles op korte tijd bereikbaar is. Kaartjes kunnen in het hotel gekocht worden. Leuke zitjes in de ontvangsthal! Wij zijn zeer tevreden.
Het enigste minpunt is voor ons: het biertje 's avonds was niet lekker uit glas te drinken en ging snel helemaal kapot. Misschien hier even op letten of uit de fles drinken.

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterzijde, is lekker rustig!
Datum van verblijf: juli 2018
infoeasyberlin, Front Office Manager van Vienna House Easy by Wyndham Berlin Prenzlauer Berg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2018

Beste Riabosje,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline Yetkin