17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is eind vorig jaar geopend, en de aankleding/decoratie is veelal gebaseerd op mode, wat erg mooi gedaan is. Mooie strakke kamers, het personeel is erg vriendelijk en kundig. Prima uitgebreid ontbijt. Locatie is perfect, op steenworp afstand van de metro, restaurants & barretjes en de Ku'damm. Een puntje voor verbetering zou zijn om de overgang van lobby naar bar iets duidelijker aan te geven, zodat de barman makkelijker kan zien of mensen iets willen drinken of juist enkel in de lobby zitten te wachten. Als wij weer naar Berlijn gaan, zal het zeker weer dit hotel worden!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
h9147, Manager van Mercure Hotel Berlin Wittenbergplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2017

Dear LeenenDiana, thank you so much for your kind feedback here and for sharing with us. It was a pleasure for us to host you in our new Mercure Hotel and we hope to see you soon again. Best regards from Berlin. H. Berg -General Manager-

29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is nieuw, fris, leuk ingericht en heeft een fijne ligging. Normaal ben ik niet zo van de grotere hotelketens, maar dit is echt een aanrader. Het ontbijt is duur, maar dit is in elk hotel. Wij hebben buiten de deur ontbeten, veel mogelijkheden, goedkoper en wellicht beter.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
h9147, Manager van Mercure Hotel Berlin Wittenbergplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Dear simonetv2016,

thank you for sharing your feedback here at Tripadvisor. We hope you will choose our Mercure Hotel again while planing your next trip to Berlin.

Kind regards.

21 april 2017 beoordeeld

Dit (****) Mercure Hotel is pas geopend sinds eind 2016 en is dus nog gloednieuw. De ligging is perfect, direct aan Wittenbergplatz (metrostation) en vlak naast KaDeWe aan de Kurfürstendamm. De kamers (in mijn geval 0518 en 0520) zijn ruim, netjes en modern (maar sfeervol) ingericht. Aan de voorzijde heb je mooi uitzicht over Wittenbergplatz. Nadeel is wel dat er veel geluid vanaf de straat (verkeer en touristen) hoorbaar is. Met gesloten ramen zijn de kamers zeer stil. De wifi werkt zeer goed en snel. Gek is wel dat er voor 4 personen maar 3 codes werden uitgereikt. Ontbijt is 19,- p.p.p.d., wat wij nogal prijzig vonden. In de omgeving zijn zat alternatieven tegen lagere prijs.

Kamertip: Kamers aan de voorzijde hebben mooi uitzicht, maar ook veel straatgeluid bij geopende ramen.
  • Verbleef: april 2017, reisde met vrienden

Dear Dennis K,

thank you for your 5 star review here at Tripadvisor. It was a pleasure for us to host you in our Mercure Hotel. See you soon again!

Best regards.

21 april 2017 beoordeeld

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

20 april 2017 beoordeeld

Mooie kamers met goede bedden en van alle gemakken als koelkast en snelle wifi. Vriendelijk personeel en een goed ontbijt. Metro en bussen stoppen bijna pal voor de deur en de Kadewe en andere winkels om de hoek. Enige minpunt is dat er maar 1 zeepje op de kamer lag voor 2 personen en er vier dagen lang geen enkel nieuw zeepje neergelegd werd. Ook de shampoo en badgel werd pas op de laatste dag bijgevuld. Jammer, anders hadden ze een uitstekende waardering gekregen.

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Dear royp902,

thank you for your review here at Tripadvisor. We aplogize for not refilling the soap in your room. That was our mistake. Please be sure that we will provide you with our best service when you stay in the future with us.

Best regards.