Vandaag geopend: 10:00 - 16:00

vanaf 24,01 US$
vanaf 19,21 US$
vanaf 18,26 US$
Beoordeeld op 26 juli 2020

Wi hebben een free tour gedaan met Ernestina, spreek Ernie of Tina.
Door was zeer onderhoudend en tijd vloog voorbij. Ernie gaf ons haar eerste tour sinds corona op 22/7. De info was to the point, grappig en bijwijlen hilarisch!
Boek zeker een tour met haar, niettegenstaande door corona de tour maar 2 uur duurde was het zeer zeker de moeite waard, een echte aanrader! Wij kregen als toemaatje op het einde van de tour een zingende Ernie bracht ons een wereldberoemde song uit de film die de oost-Berlijners massaal gingen bekijken na de val van de muur! Als je wil weten welke, boek de tour!
Steph

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 10 juli 2020

Chris is een topgids. Ideale tour om een eerste indruk te krijgen van Berlijn. Op basis van tips op het einde van de rit.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 15 maart 2020 via mobiele applicatie

Roberto is een zeer goed verteller die de geschiedenis van Berlijn tot leven bracht op een onnavolgbare manier.

Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Leuke toer welke gegeven wordt door een super enthousiaste begeleidster. Leuk om naar te luisteren en ook heel interessant. Goed te doen met tieners.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 25 februari 2020 via mobiele applicatie

Vandaag heb ik met 4 vrienden een prachtige wandeling gemaakt doorheen de geschiedenis van Berlijn. Ik ben na 3u veel wijzer geworden over de Duitse en Berlijnse geschiedenis, ookal was deze me toch al bekend. Dit kwam omdat we met een geweldige gids deze wandeling mochten maken, nl. Ernestina.
Deze jonge Australische juffrouw heeft gedurende 3u met passie en overgave de ziel van Berlijn aan ons bezorgd.
De rondleiding was zo goed dat we beslist hebben om morgen opnieuw met haar op stap te gaan naar Sachsenhausen!

Extra pluspunt: ze maakt van een koude regenachtige dag een zonnige ervaring.