Vandaag geopend: 10:00 - 16:00

vanaf 20,34 US$
vanaf 16,95 US$
vanaf 16,95 US$
Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Leuke toer welke gegeven wordt door een super enthousiaste begeleidster. Leuk om naar te luisteren en ook heel interessant. Goed te doen met tieners.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 25 februari 2020 via mobiele applicatie

Vandaag heb ik met 4 vrienden een prachtige wandeling gemaakt doorheen de geschiedenis van Berlijn. Ik ben na 3u veel wijzer geworden over de Duitse en Berlijnse geschiedenis, ookal was deze me toch al bekend. Dit kwam omdat we met een geweldige gids deze wandeling mochten maken, nl. Ernestina.
Deze jonge Australische juffrouw heeft gedurende 3u met passie en overgave de ziel van Berlijn aan ons bezorgd.
De rondleiding was zo goed dat we beslist hebben om morgen opnieuw met haar op stap te gaan naar Sachsenhausen!

Extra pluspunt: ze maakt van een koude regenachtige dag een zonnige ervaring.

Beoordeeld op 28 januari 2020 via mobiele applicatie

De dag tour van drie uur was geweldig. De hyper active Jules bracht de historie van Berlijn op een leuke manier. We hebben er zelfs later nog over gehad dus educatief was het ook.

Beoordeeld op 3 november 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben de tour naar Sachsenhausen gedaan via Sandeman, onze gids Georgia wist erg veel te vertellen over het concentratiekamp. Ook als je vragen of tips nodig had over Berlijn had ze overal antwoord op.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 18 september 2019 via mobiele applicatie

Het was heel erg interessant! Onze gids Sebastian heeft ons helemaal terug meegenomen in de geschiedenis. (In het Spaans weliswaar) Zeker een aanrader!!!