“Lekker bier grote keuze”

Stone Brewing World Bistro & Gardens
Geclassificeerd als nr. 225 van 9.682 Restaurants in Berlijn
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hergebruik van de oude gasfabriek. Heel groot zowel binnen als buiten. De moeite waard om te bezoeken en een keuze te maken uit het grote bieraanbod

Datum van bezoek: mei 2018

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader om specials biertjes te drinken. 9.50 euro voor 5 bierproefglaasjes. Mooi terras, interieur binnen met een hip design, zeker een keer naartoe gaan.

Datum van bezoek: mei 2018
Julina S, Manager van Stone Brewing World Bistro & Gardens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2018

Hi Marijke W,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden.
Als je het nog niet wist, hebben we ook een TapRoom geopend in Prenzlauerberg. Ook is er een grote selectie van bieren en een fragment uit het menu.

Hopelijk tot snel :)

Cheers!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je leest erover, je wil daar ook geweest zijn, je leest de reviews, niet allemaal even lovend. Je denkt dat overkomt ons niet, maar toch ...
Entourage prachtig, geweldige inrichting
Bierkaart meer dan in orde voor de liefhebbers, voor de lokale bevolking?
Eten erg goed en lekker.
Bediening, daar gaat het fout, onze kelner had een grote wijk, en zijn collegaes hadden meer oog voor elkaar dan voor de gasten. Het lukte mij pas mijn tweede bier te bestellen toen mijn steak op was erg jammer.
Jammer is ook het ontbreken van de bieradviezen. Er kan op het gebied van service veel verbeterd worden.

Datum van bezoek: april 2018
5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een oude gasfabriek werd omgetoverd tot een waar genot voor het oog. Ik heb zelden zo'n geslaagd interieurconcept kunnen aanschouwen. Het bier en het eten is fantastisch . De prijs valt goed mee, zeker voor zo'n hippe plek. Geslaagd in alle opzichten!

Datum van bezoek: maart 2017
6 januari 2017 beoordeeld

Prachtige locatie, meer dan 50 bieren op de tap, brouwerij bezoek plus drie biertjes proeven: 3 euro. Aanrader!!!

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Stone Brewing World Bistro & Gardens bekeken, bekeken ook

In Stone Brewing World Bistro & Gardens geweest? Deel je ervaringen!