3 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Lindemann's is een absolute aanrader. Mooi hotel, netjes en modern. Kamers zijn keurig met goede bedden en een lekkere en schone badkamer. Ontbijt is top met goede broodjes en diverse beleg, kwark/Yoghurt e.d. Berlijn is nog geen 30 minuten lopen. We hebben ook een fiets gehuurd en Berlijn ontdekt. Ook een tourbus is een aanrader.

Verbleef: december 2015, reisde met familie
27 november 2015 beoordeeld

Sober en strak gebouw met moderne en verzorgde inrichting, met eigen parking (betalend). De receptionisten zijn heel vriendelijk en behulpzaam.
Onze kamer (standaard kamer, 3de verdiep, uitzicht op binnenplein/parking) was netjes en proper en gemakkelijk op temperatuur te houden, met een aparte verwarming in de badkamer. Het dubbele bed was van goede kwaliteit en zoals op voorhand gevraagd, zaten er geen veren in de donsdekens of in de hoofdkussens. Die kussens waren niet erg stevig dus hebben we extra kussens gevraagd en onmiddellijk gekregen.
De badkamer (met inloopdouche) was praktisch ingericht, met haardroger en douchegel.
Het raam van de kamer kon worden geopend voor frisse buitenlucht; er was niet teveel lawaai om met open raam te kunnen slapen. We hadden een stille kamer gevraagd ver van de lift, onze kamer was vlakbij de lift, maar daar hebben we gelukkig geen enkele hinder van ondervonden.
De WiFi is gratis, met aparte inlogcode per toestel, en naar hotelnormen erg snel.
We hebben niet ontbeten in het hotel en kunnen het ontbijt dus niet beoordelen. Er is een bar in de hotel lobby, maar geen gelegenheid om iets te eten. Het hotel heeft geen room service. In de buurt zijn aardig wat eetgelegenheden, van 's morgens tot 's avonds, veelal buitenlandse keuken, en niet duur.
De U-bahn is op enkele minuten lopen en de bus stopt vlakbij het hotel: zeer gemakkelijke verbindingen om met het openbaar vervoer door Berlijn te reizen-het hotel verkoopt zowel dag- als meerdagenpassen.
Wij hebben goed geslapen in dit hotel en overwegen om hier terug te keren: zeer vriendelijk personeel, goede en propere kamer.

Kamertip: Kamers met zicht op het binnenplein/parking zijn stiller dan de kamers aan de voorkant, die uitgeeft op een drukke straat.
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Jennifer S, Verkaufsleiter van LINDEMANN'S, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 december 2015

Beste gasten, hartelijk dank voor uw stem!
We zijn erg blij dat het je heeft gegeven zo goed vond en kijken uit naar uw volgende bezoek!
Jennifer Seeckt
Revenue Management

11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ingerichte kamers. Vriendelijk personeel. Goed verzorgt ontbijt. Van hier uit prima de stad in met de auto of de bus.
Parkeren achter het hotel is ook fijn. En kamers zijn heerlijk koel te krijgen.

Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
4 augustus 2015 beoordeeld

Omdat we geen WIFI hadden op onze kamer (hoe kan dat toch???) mochten we naar een andere kamer verhuizen. Wel gecompenseerd. Bar erg ongezellig en jammer dat er geen minibar/koelkast en koffie en thee faciliteiten op de kamer waren.

• Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
13 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben drie nachten doorgebracht in hotel Lindemann. Zowel kamer 101 als 102 waren erg mooie, ruime en schone kamers met zeer ruim bemeten opbergruimte. Kamer 101 was zelfs volledig aangepast voor rolstoelgebruik. Het personeel is erg vriendelijk en attent.

De ligging van het hotel is optimaal. Veel is lopend of met openbaar vervoer te bereiken. Haltes en stations zijn op steenworp afstand.

Kortom zeer zeker aan te bevelen.

Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden