Opslaan

Meer info
vanaf 257,08 US$
Meer info
Beoordeeld op 1 juli 2019

Elke stad heeft wel zo'n plekje waar iedereen een foto wil maken.. Dit is hier de plek om te dat te doen.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 17 december 2018

We wilden eens de kersmarkt bezoeken in het kerstdorp van Duitsland. Eind rijden en heeft niet aan onze verwachtingen voldaan. Maar Rothenburg blijft ook na diverse bezoeken een alleraardigst stadje met ene leuke binnenstad.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 14 september 2018

Das Plönlein is het gezicht van Rothenburg. Sta je er voor dan zie je de twee poorten en torens. Het is het meest gefotografeerde stukje van de stad. Mis het niet!

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Hier worden de meeste foto’s gemaakt.
Voornamelijk door Aziatische toeristen.

Voor een dagje en overnachting de moeite waard.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 29 juli 2018

Wat een mooi stemmig pleintje ! Zowel çverdag als 's avonds. Vol typische winkeltjes, bakkers, en cafetjes. Niet te missen.

Datum van activiteit: juli 2018