Beoordeeld op 21 september 2017 via mobiele applicatie

Wat een verademing. Zonnig avondterras met uitzicht op het dal. Ver weg van de drukte maar zalig in het zonnetje. De pruimentaart was om duimen en vingers af te likken. Een dun laagje deeg, veel pruimen, niet veel suiker...kortom een aanrader voor een koffie met iets lekkers. De foto was nog net genomen voor het laatste stukje verdween.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 12 juli 2017 via mobiele applicatie

We hadden twee kamers. Nette schone kamers, mooi uitzicht. Gratis parkeerplek is heel handig. Uitstekend ontbijt inbegrepen. Prima ligging vlakbij het centrale plein. Hele vriendelijke mensen. Wij zijn zeer tevreden.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 24 mei 2017 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit Ok. Goed gelegen tussen het Wildbad kongresszentrum, die Reichsstadthalle en het centrum. Parking inbegrepen maar de openbare parking Spitalgasse is vlakbij. Congresszentrum is tevoet 5' wandelen.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 december 2015

Koffie en gebak zijn gewoon goed. Echter de winkeldame die slecht gekleed bijspringt in de bediening vinden wij niet kunnen. Hoe moeilijk is het om nette bedrijfskleding te dragen? Het bedrijf heeft wel een heel mooi assortiment gebak!

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 5 september 2015 via mobiele applicatie

Op een perfecte lokatie gelegen in een super mooi stadje. Matig hotel. Voor deze prijs op zo'n lokatie kun je ook niet veel meer verwachten denk ik. Kamer is wat ouderwets maar prima functioneel. Douche mooi maar slechte waterdruk. Komt alleen een pisstraaltje water uit. Bedden hobbelig, scheef en zachte matras. Ontbijt voor een hotel dat bij de bakkerij hoort, teleurstellend. Heel Simpel.

Datum van verblijf: september 2015