Beoordeeld op 17 augustus 2020

Bij aankomst was alles goed en netjes behandeld met goede uitleg dachten we. Bedden prima, kamer klein voor gezinskamer, het is even groot als een normale kamer maar dan met een stapelbed erin. Ontbijt is echt super lekker vers en uitgebreid. Helaas is het restaurant matig geen vlees en weinig keuze. Wat ons erg tegen viel is ze maken de kamers niet schoon. Geen schoon beddengoed, Ze stofzuigen niet, handdoeken werden niet ververst. Dit had niks met de Corona te maken zeiden ze ook, Eenmaal gevraagd of ze dat doen kregen we een keiharde nee en oh is dat niet verteld met inchecken want dat doen we niet.
Ook als je wil parkeren zet maar aan de straat 150/200 meter verderop of hier voor de deur 10,- euro per dag voor parkeren.
Voor de rest hotel is schoon nieuw, mooi, niks mis mee maar raad het niet aan voor andere en wij gaan zeker nooit meer terug naar überhaupt Ibis.
Personeel is ook niet vriendelijk en zijn sacherijnig!!

Datum van verblijf: augustus 2020
Alisha Blüml, Guest Services / Front Office van ibis Styles Regensburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2020

Geachte nenellal,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in ibis Styles Regensburg. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Bij Ibis Styles, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

ibis Styles team

Beoordeeld op 31 juli 2020

Onderweg van Kroatië naar België ontdekten we deze supergezellige stad. De vele terrasjes, historische gebouwen en winkeltjes liggen op wandelafstand van dit hotel waar onze auto met bagage veilige geparkeerd stond. Beide kinderen sliepen in een stapelbed op onze kamer en het ontbijt werd geheel corona proof op het terras langs de Donau geserveerd. Een geweldige afsluiter van onze vakantie

Datum van verblijf: juli 2020
Alisha Blüml, Guest Services / Front Office van ibis Styles Regensburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2020

Beste gast,

ibis Styles

Beoordeeld op 24 juli 2020

De overnachting was prima. Het ontbijt, gelet op de coronamaatregelen, verliep voldoende.
Het restaurant viel tegen, qua service. We moesten bijna twee uur wachten op onze bestelling. Blijkbaar was er iets mis met de elektriciteit. Het bedienend personeel communiceerde dit niet met de gasten. Niemand kreeg te eten.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Geachte tcspoelder,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Styles Regensburg erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

ibis Styles

Beoordeeld op 10 maart 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel net buiten centrum met moderne inrichting. Super vriendelijk personeel. Diner in buffet stijl ok, niet bijzonder. Ontbijt lekker en zeer uitgebreid! Leuk dat er een speelkamer voor kinderen is. Kortom fantastisch voor goede prijs.

Datum van verblijf: februari 2020
h9067re1, Front Office Manager van ibis Styles Regensburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Geachte natascha h,

ibis styles regesburg

Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

We wilden gaarne de stad Regensburg bezichtigen en geen hotel in de drukke binnenstad. Keuze is gevallen op Ibis Styles. De ligging is goed maar ligt kort bij snelweg en dat hoor je wel. Het is een zakenhotel op loopafstand van het centrum. Hotel, kamer en ontbijt waren goed en het personeel handelt correct maar gaat niet voor het extra wat je in andere Duitse hotels regelmatig wel tegenkomt. We hebben ook gebruik gemaakt van de hotelbar maar dat duurde allemaal erg lang ondanks het feit dat het niet druk was.
Kortom...goed hotel maar geen topper.

Datum van verblijf: september 2019
h9067re1, Front Office Manager van ibis Styles Regensburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2019

Dear Willemtb,

thank you very much for your rating.
As described on all of our websites, our hotel is located directly at the highway - as you already said.

We hope to see you again,