Beoordeeld op 2 januari 2017

Hartelijk ontvangst gehad in dit hotel in het centrum van Neurenberg. De familiekamer was compleet en voorzien van alles wat we nodig hadden. Zelfs aan de hond was gedacht, er stond een speciaal hondenpakket op de kamer (dekentje, drink/eetbak en een paar hondensnoepjes). Erg attent. Ontbijt was prima. Met name de service aan de balie was uitmuntend. Bijzondere dank aan Bianca die erg met ons meedacht vanachter de receptie. Dit maakte dat we ons welkom en voelden. We hebben veel hotels bezocht, maar deze sprong er in positieve zin bovenuit!

Datum van verblijf: december 2016
Vic1896, executive assistant van Hotel Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2017

Lieve gasten,

Het Hotel Victoria Team bedankt zich van ganser hartee voor deze lieve woorden. Het doet ons deugd, dat u uw oponthoud in Duitsland en vooral in ons hotel in goede herinnering zult houden.

Wij hopen op een " baldiges" wieder zien met uw gezin en Daisy natuurlijk!

Beoordeeld op 18 september 2016

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Vic1896, executive assistant van Hotel Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2016

Beoordeeld op 7 juli 2016

Zeer goed en verzorgd hotel binnen de muren van het oude Nürnberg. Alle bezienswaardigheden op wandelafstand. De kamers zijn eerder klein maar uitstekend uitgerust en er werd buitengewoon veel aandacht besteed aan het comfort van de reiziger. Zo wordt er een iPad met wificode ter beschikking gesteld.
Prima ontbijt en algemeen gezien uitstekende service. De staff is enthousiast en dat merk je tot in de details.
Een aanrader.

Kamertip: Kamers aan de voorkant van het gebouw bieden een beter uitzicht maar ook meer lawaai.
Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Vic1896, executive assistant van Hotel Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2016

Lieve gasten,

Het Hotel Victoria Team bedankt zich hartelijk voor de positieve waardering van ons hotel. Het verheugd ons zeer te horen dat u uw oponthoud in ons huis genoten heeft. Wij hopen u gauw weer te mogen ontvangen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten uit de mooie stad Neurenberg!

Beoordeeld op 30 januari 2016

Prima hotel aan de rand van het centrum waar je lekker kan lopen op weg naar een leuk restaurantje. Ontbijt was zeer goed, genoeg keuze uit zowel gezonde als ongezonde dingen. Kamers zijn prima groot genoeg om te verblijven

Datum van verblijf: januari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Vic1896, executive assistant van Hotel Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2016

Lieve Gast,

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij vinden het fijn dat u onze ideale ligging zo kunt waarderen. In Neurenberg kunt u gezellig winkelen, mooie museas bezoeken en onze lekkere Fraenkische keuken genieten. Zo ook aan ons uitgebreid ontbijt buffet. Wij bieden voor ieder wat wils zodat onze gasten goed gesterkt Neurenberg ontdekken kunnen. Het Hotel Victoria Team hoopt dat u ook voor uw volgende bezoek te mogen begroeten.

Met hartelijke groeten van het Hotel Victoria Team!

Beoordeeld op 20 december 2015

Het hotel ligt aan de rand van het centrum van Nürnberg. Omdat het in het centrum ligt en een oud gebouw is, zijn de kamers niet erg groot, maar wel van alle gemakken voorzien en worden goed schoon gemaakt.
Het personeel is allervriendelijkst. ze willen je overal mee helpen en niets is te veel gevraagd.

Datum van verblijf: december 2015
Vic1896, executive assistant van Hotel Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2016

Liever gast,

wij zijn blij te horen dat u de gemakken van ons huis weet te waarderen. Ons personeel probeert altijd onze credos waar te maken... Wij voelen ons erg geeerd dat u ons huis zo positief beoordeeld.
Het Hotel Victoria team hoopt. U bij uw volgende Neurenberg bezoek te mogen begroeten.