Vandaag geopend: 07:00 - 21:00

vanaf 184,10 US$
vanaf 33,40 US$
vanaf 34,50 US$
Beoordeeld op 5 februari 2018

Zowel de buitenkant als binnenkant van deze kerk is prachtig. De kerk is ook erg groot. De kerk doet Italiaans aan. Het stucwerk is schitterend.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 9 januari 2017

Mooie Rooms-Katholieke kerk. Fraai voorbeeld van Italiaanse hoog-barok. Zeker de moeite van een bezoek waard.

Datum van activiteit: december 2016
Beoordeeld op 26 maart 2016 via mobiele applicatie

In een woord: prachtig. Bezoeken! Zeker de moeite waard. Indrukwekkende bouwstijl, serene rust. Als je in de buurt bent, ga heen.

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 19 december 2015 via mobiele applicatie

Van buiten waren zij bezig met renoveren toen wij er waren dus ik weet niet hoe dit er normaal uitziet. Van binnen is het mooi, maar verder is er niet veel te beleven. Als je in de buurt bent is het prima om even langs te lopen.

Datum van activiteit: december 2015
Beoordeeld op 22 april 2015

Vlakbij Odeonsplatz en Residenz ligt de Theatinerkirche. Ze staat in de steigers waardoor je enkele de bovenkant van de torens kan zien, maar ga zeker binnen.
Het volledig witte interieur in pleisterwerk in fenomenaal mooi.

Datum van activiteit: april 2015