“Mooi”

Van tevoren boeken
Meer info
33,99 US$*
Vanaf
München City Tour inclusief Allianz Arena ...
Geclassificeerd als nr. 34 van 343 dingen om te doen in München
22 juli 2018 beoordeeld

Deze kerk hebben we enkel langs de buitenkant kunnen bezichtigen, vermits er een gesloten dienst bezig was. Vandaar enkel 3 sterren.

5 februari 2018 beoordeeld

Zowel de buitenkant als binnenkant van deze kerk is prachtig. De kerk is ook erg groot. De kerk doet Italiaans aan. Het stucwerk is schitterend.

9 januari 2017 beoordeeld

Mooie Rooms-Katholieke kerk. Fraai voorbeeld van Italiaanse hoog-barok. Zeker de moeite van een bezoek waard.

26 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In een woord: prachtig. Bezoeken! Zeker de moeite waard. Indrukwekkende bouwstijl, serene rust. Als je in de buurt bent, ga heen.

Bekijk meer beoordelingen
19 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Van buiten waren zij bezig met renoveren toen wij er waren dus ik weet niet hoe dit er normaal uitziet. Van binnen is het mooi, maar verder is er niet veel te beleven. Als je in de buurt bent is het prima om even langs te lopen.

Reizigers die Theatinerkirche St. Kajetan bekeken, bekeken ook

In Theatinerkirche St. Kajetan geweest? Deel je ervaringen!