Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.123)
Beoordelingen filteren
3.123 resultaten
Waardering van reizigers
1.064
1.539
370
101
49
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.064
1.539
370
101
49
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.123 beoordelingen
Beoordeeld op 27 oktober 2018

Wij hadden een zeer aangenaam verblijf in dit hotel. De kamer was zeer comfortabel en netjes, een verrukkelijk ontbijt en tevens voor het diner hebben wij lekker gegeten. Bijzonder vriendelijk personeel en steeds behulpzaam voor Uw vragen te beantwoorden (receptie). Wanneer wij nogmaals in Munchen verblijven gaan wij zeker terug naar dit hotel !

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank ludwig899
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Rafael F, Geschäftsführer van Novotel Munich City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2018
Google-vertaling

Thank you so much for this great feedback. We are very pleased that you rated us highest and are delighted that you really enjoyed your stay with us and the breakfast & the diner in particular. Our guests deserve the best. It is of great importance to us that you were satisfied with our services. The high ratings and positive remarks on the staff made us very happy and after I gladly passed on both results to my team, I would like to say a sincere “thank you” on their behalf. We hope to welcome you as our guest soon again.

Best regards,

Rafael D. Fröhlich
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Deftige kamer, badkamer en bed. Matras vond ik iets aan de harde kant, maar dat is persoonlijk. Bad en douche in de badkamer, dat zie je niet overal meer! Vriendelijke mensen aan de receptie. Was niet uitmuntend, maar zeker goed tot zeer goed

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank ildikoc2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H3280SF, General Manager van Novotel Munich City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2018
Google-vertaling

Thank you very much for the positive feeback. But I sincerely apologize for the problems regarding the house-keeping that unfortunately caused inconveniences for you. Rest assured that we will take necessary measures so that an experience like yours will continue to be the rare exception. On a personal note and on behalf of my team, I would like to ask you to come back once more for an opportunity to prove to you that we can do a much better job. We would be honored to welcome you again.

Yours sincerely,

Rafael D. Fröhlich
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi centraal gelegen hotel. Openbaar vervoer goed te belopen en ook de Marienplatz is op loopafstand ( 15 minuten). Je kunt ook fietsen huren bij het hotel. Ontbijt is zeer uitgebreid met heel veel keus. Absolute aanrader voor een bezoek aan München. Wij hadden een familiekamer voor 4 personen geboekt.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank Dussel01
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H3280SF, General Manager van Novotel Munich City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2018
Google-vertaling

Thank you so much fpor the stellar review. We very much appreciate the highest rating as well as the great feedback on our breakfast. We are committed to providing our guests with the best possible start to their day - a nutritious breakfast that offers fresh ingredients, a variety of choices, and quality products. Great that you appreciate it. We are looking forward to welcoming you as a guest in our hotel again.

Yours sincerely,

Rafael D. Fröhlich
General Manager


Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2018

Zeer net hotel aan de rand van de binnenstad van München gelegen, ca 15 min lopen van het Mariaplatz. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Enige nadeel was dat de hotelkamer voor een gezin 4 personen iets aan de krapppe kant was

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank raymonds970
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H3280SF, General Manager van Novotel Munich City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018
Google-vertaling

Thank you very much for the positive feedback and the top remarks on the breakfast. We are committed to providing our guests with the best possible start to their day - a nutritious breakfast that offers fresh ingredients, a variety of choices, and quality products. Great that you appreciate it. My team and I are looking forward to welcoming you back as a guest hopefully soon.

Best regards,

Rafael D. Fröhlich
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

Bij een driedaags verblijf met mijn gasten heb ik het balie personeel en restaurant personeel en het hotel als plezierig ervaren. Echter het personeel achter de bar was ronduit een teleurstelling. Zelden heb ik dit in de horeca meegemaakt. Dagen achter elkaar is dezelfde medewerker totaal niet geïnteresseerd in zijn klanten en in de communicatie ronduit onbeschoft. Deze meneer maakt alle goede inspanningen van zijn collega’s in 1 x ondergeschikt. Het hotel zit of erg omhoog met personeel of heeft geen weet welke schade hier wordt aangericht. Ik boek in diverse landen in verschillende Novotels kamers maar door deze ervaring is mijn motivatie groot dit niet meer te doen. Wat een arrogante en onbeschofte bediening. Behalve naar de ogenschijnlijk (lokale) aanwezige vrienden met wie de barman even gezellig ging zitten met zijn red bull drankje. De rest kon het heen en weer krijgen. Wanneer je vervolgens vraagt waar je bestelde drankje blijft is een agressieve reactie wat he probleem is her gevolg. Schandalig en teleurstellend.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank RobT1971
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H3280SF, Manager van Novotel Munich City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2018
Google-vertaling

I would like to offer my sincere apologies for the human errors regarding the service and the behaviour of the staff at the bar. That is unacceptable and below our standards. Please rest assured that I have already looked into this and taken steps - and within my team I will make sure that negative experiences are a rare exception in the future. I feel very bad for the inconveniences you had to deal with! Now I would like to ask you to give us another chance. I very much hope that on your next visit our services will leave you completely satisfied. We would be honored to welcome you back.

Best regards,

Rafael D. Fröhlich
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken