Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.121)
Beoordelingen filteren
3.122 resultaten
Waardering van reizigers
1.063
1.539
370
101
49
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.063
1.539
370
101
49
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 3.122 beoordelingen
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi centraal gelegen hotel. Openbaar vervoer goed te belopen en ook de Marienplatz is op loopafstand ( 15 minuten). Je kunt ook fietsen huren bij het hotel. Ontbijt is zeer uitgebreid met heel veel keus. Absolute aanrader voor een bezoek aan München. Wij hadden een familiekamer voor 4 personen geboekt.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank Dussel01
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H3280SF, General Manager van Novotel Munich City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2018
Google-vertaling

Thank you so much fpor the stellar review. We very much appreciate the highest rating as well as the great feedback on our breakfast. We are committed to providing our guests with the best possible start to their day - a nutritious breakfast that offers fresh ingredients, a variety of choices, and quality products. Great that you appreciate it. We are looking forward to welcoming you as a guest in our hotel again.

Yours sincerely,

Rafael D. Fröhlich
General Manager


Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2018

Zeer net hotel aan de rand van de binnenstad van München gelegen, ca 15 min lopen van het Mariaplatz. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Enige nadeel was dat de hotelkamer voor een gezin 4 personen iets aan de krapppe kant was

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank raymonds970
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H3280SF, General Manager van Novotel Munich City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018
Google-vertaling

Thank you very much for the positive feedback and the top remarks on the breakfast. We are committed to providing our guests with the best possible start to their day - a nutritious breakfast that offers fresh ingredients, a variety of choices, and quality products. Great that you appreciate it. My team and I are looking forward to welcoming you back as a guest hopefully soon.

Best regards,

Rafael D. Fröhlich
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

Bij een driedaags verblijf met mijn gasten heb ik het balie personeel en restaurant personeel en het hotel als plezierig ervaren. Echter het personeel achter de bar was ronduit een teleurstelling. Zelden heb ik dit in de horeca meegemaakt. Dagen achter elkaar is dezelfde medewerker totaal niet geïnteresseerd in zijn klanten en in de communicatie ronduit onbeschoft. Deze meneer maakt alle goede inspanningen van zijn collega’s in 1 x ondergeschikt. Het hotel zit of erg omhoog met personeel of heeft geen weet welke schade hier wordt aangericht. Ik boek in diverse landen in verschillende Novotels kamers maar door deze ervaring is mijn motivatie groot dit niet meer te doen. Wat een arrogante en onbeschofte bediening. Behalve naar de ogenschijnlijk (lokale) aanwezige vrienden met wie de barman even gezellig ging zitten met zijn red bull drankje. De rest kon het heen en weer krijgen. Wanneer je vervolgens vraagt waar je bestelde drankje blijft is een agressieve reactie wat he probleem is her gevolg. Schandalig en teleurstellend.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank RobT1971
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H3280SF, Manager van Novotel Munich City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2018
Google-vertaling

I would like to offer my sincere apologies for the human errors regarding the service and the behaviour of the staff at the bar. That is unacceptable and below our standards. Please rest assured that I have already looked into this and taken steps - and within my team I will make sure that negative experiences are a rare exception in the future. I feel very bad for the inconveniences you had to deal with! Now I would like to ask you to give us another chance. I very much hope that on your next visit our services will leave you completely satisfied. We would be honored to welcome you back.

Best regards,

Rafael D. Fröhlich
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 oktober 2017

Prima hotel op prima locatie, dicht bij de de binnenstad. Metro op 500 meter, Deutsches Museum op loopafstand en ook Marienplatz is te voet prima te doen. Kamers onlangs gemoderniseerd, matrassen zijn wat aan de harde kant. Uitgebreide keuze voor ontbijt, wel prijzig. Goede parkeergarage bij het hotel, eveneens prijzig. Prima geschikt voor zowel zakenreizigers als voor gezinnen met jongere kinderen dankzij de gunstige Novotel tarieven voor kinderen op de kamer.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank RBR-66
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H3280SF, Manager van Novotel Munich City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2017
Google-vertaling

Thank you very much for the great feedback and the positive, family friendly remarks. Regarding the cost for our breakfast buffet, I would like to explain that it is based on our high standards which include quality ingredients, fresh products, and a variety of food items - an offering that is appreciated and expected by a majority of our guests. I would like to ask you for understanding. We hope to welcome you as our guest soon again.

Best regards,

Rafael D. Fröhlich
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 augustus 2017

We hadden een superior kamer geboekt. Heerlijk was dat. Zeer ruime kamer, met een uitstekend bed, een Nespresso automaat voor ons en een Xbox voor de kids.
Uitstekend ontbijt. Heerlijk verblijf gehad in deze mooie stad.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank JvandeV
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H3280SF, Manager van Novotel Munich City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017
Google-vertaling

We highly appreciate and value positive feedback such as yours and consider it a highlight in our daily routine as hosts. We are very happy that you felt so comfortable with us and that you really enjoyed your visit. My team and I are looking forward to welcoming you back as a guest hopefully soon.

Best regards,

Rafael D. Fröhlich
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken