Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.336)
Beoordelingen filteren
4.336 resultaten
Waardering van reizigers
2.546
1.161
367
173
89
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.546
1.161
367
173
89
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 4.336 beoordelingen
Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt naast het central station van München.
Binnen 10 min sta je op Marienplatz.
Ook veel goede restaurants zijn op 10-15 min loopafstand.
Incheck verliep snel en vriendelijk.
Kamers zijn ruim, goed uitgerust, mooi van design. Badkamer is voorzien van Hermes
Toilet artikelen.
Ontbijt was rijkelijk, maar wel overprijst met 40€.
Bar is geweldig, mooie en goede drinks, zeeer uitgebreide lijst.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Gevierd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MayrJohannes, Manager van Sofitel Munich Bayerpost, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018
Google-vertaling


Bonjour Gevierd,
thank you for your positive feedback.
We are delighted you had a magnifique time with us and we hope to welcome you back soon.
Kind Regards,
Johannes Mayr, Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 januari 2018 via mobiele applicatie

- Opvallend vriendelijk personeel en vlotte bediening, uitstekende kaart en mooie bar. - Locatie top gelegen voor wie met openbaar vervoer komt)!
- Ruime en recent gerenoveerde kamers (Standard Room);
- badkamer had een aparte WC mogen hebben zonder glazen schuifwandjes (waar veel licht en geluid doorheen komt);
- ruime douche maar helaas open gelaten waardoor, na het douchen, de badkamer zelf ook een douche wordt...
- Dubbele wastafel had er mogen zijn.
- De minibar werd niet aangevuld wat voor drie overnachtingen wel had gemogen.
- Het gratis flesje water op de kamer was ook maar eenmalig i.p.v. dagelijks.
- Prijs ontbijt à €38 p.p. is redelijk duur voor dit type hotel, hetgeen je krijgt en de ruimte waar het ontbijt plaatsvindt (geen uitzicht naar buiten, smal en gehorig/half in een kelder zaten we); maar goede alternatieven buiten het hotel!

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Djindy
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
StrugerGerhard, Manager van Sofitel Munich Bayerpost, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2018
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for the constructive, insightful and positive feedback.
We are glad you have given us the chance to show our hospitality and the high quality of service.
We hope to welcome you back soon!
Kind Regards,
Ferdinand Hanika Rooms Divisions and Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 november 2017 via mobiele applicatie

Wat een mooi klassiek hotel. Prima ligging. Vriendelijke bediening. Mooie kamers, niet heel erg groot. Erg luxe uitgevoerd met een verwarmde toiletbril als hoogtepunt. Ontbijt is prima. De bar is aan de kleine kant en overloopt ' avonds van dames van lichte zeden. Dat is een minpuntje.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank 454dickb
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
StrugerGerhard, Manager van Sofitel Munich Bayerpost, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for the constructive, insightful and positive feedback.
We are glad you have given us the chance to show our hospitality and the high quality of service.
We hope to welcome you back soon!
Kind Regards,
Ferdinand Hanika Rooms Divisions and Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 november 2017

Een heerlijk hotel van het kaliber dat je bij Sofitel mag verwachten. Zeer vriendelijke service, mooie kamers, erg rustig (we sliepen aan de stationszijde, maar geen enkele geluidsoverlast), heerlijk zij het behoorlijk prijzig ontbijt. Enorme wellnessafdeling met fitnessruimte. Centraal gelegen, maar de omgeving (naast het centraal station van München) is behoorlijk treurigstemmend (twee straten verder is het weer beter).

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank simonk943
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
StrugerGerhard, Manager van Sofitel Munich Bayerpost, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
thank you for your positive feedback.
We are glad you had a great time with us and we hope to welcome you back soon.
Kind Regards,
Ferdinand Hanika Rooms Divisions and Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 september 2017 via mobiele applicatie

Geweldig hotel met werkelijk alle faciliteiten en top kamers, mooie inrichting goed eten vriendelijk personeel
Dit is pure verwennerij, hier een nacht mogen slapen tijdens de oktoberfeesten.
In een woord geweldig!

Niks meer aan toe te voegen.

Datum van verblijf: oktober 2016
Bedank HarrieB28
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
StrugerGerhard, Manager van Sofitel Munich Bayerpost, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2017
Google-vertaling

Dear guest,
It is great to hear how much you and your family enjoyed your stay at our hotel. You basically summarized what we strive for - a unique experience of design and magnifique service.
Thank you for sharing your very positive experiences. I hope to welcome you again soon.
Best regards Ferdinand Hanika Rooms Divisions and Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken