Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.338)
Beoordelingen filteren
4.338 resultaten
Waardering van reizigers
2.548
1.161
367
173
89
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.548
1.161
367
173
89
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 4.338 beoordelingen
Beoordeeld op 1 januari 2018 via mobiele applicatie

- Opvallend vriendelijk personeel en vlotte bediening, uitstekende kaart en mooie bar. - Locatie top gelegen voor wie met openbaar vervoer komt)!
- Ruime en recent gerenoveerde kamers (Standard Room);
- badkamer had een aparte WC mogen hebben zonder glazen schuifwandjes (waar veel licht en geluid doorheen komt);
- ruime douche maar helaas open gelaten waardoor, na het douchen, de badkamer zelf ook een douche wordt...
- Dubbele wastafel had er mogen zijn.
- De minibar werd niet aangevuld wat voor drie overnachtingen wel had gemogen.
- Het gratis flesje water op de kamer was ook maar eenmalig i.p.v. dagelijks.
- Prijs ontbijt à €38 p.p. is redelijk duur voor dit type hotel, hetgeen je krijgt en de ruimte waar het ontbijt plaatsvindt (geen uitzicht naar buiten, smal en gehorig/half in een kelder zaten we); maar goede alternatieven buiten het hotel!

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Djindy
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
StrugerGerhard, Manager van Sofitel Munich Bayerpost, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2018
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for the constructive, insightful and positive feedback.
We are glad you have given us the chance to show our hospitality and the high quality of service.
We hope to welcome you back soon!
Kind Regards,
Ferdinand Hanika Rooms Divisions and Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 november 2017 via mobiele applicatie

Wat een mooi klassiek hotel. Prima ligging. Vriendelijke bediening. Mooie kamers, niet heel erg groot. Erg luxe uitgevoerd met een verwarmde toiletbril als hoogtepunt. Ontbijt is prima. De bar is aan de kleine kant en overloopt ' avonds van dames van lichte zeden. Dat is een minpuntje.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank 454dickb
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
StrugerGerhard, Manager van Sofitel Munich Bayerpost, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for the constructive, insightful and positive feedback.
We are glad you have given us the chance to show our hospitality and the high quality of service.
We hope to welcome you back soon!
Kind Regards,
Ferdinand Hanika Rooms Divisions and Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 november 2017

Een heerlijk hotel van het kaliber dat je bij Sofitel mag verwachten. Zeer vriendelijke service, mooie kamers, erg rustig (we sliepen aan de stationszijde, maar geen enkele geluidsoverlast), heerlijk zij het behoorlijk prijzig ontbijt. Enorme wellnessafdeling met fitnessruimte. Centraal gelegen, maar de omgeving (naast het centraal station van München) is behoorlijk treurigstemmend (twee straten verder is het weer beter).

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank simonk943
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
StrugerGerhard, Manager van Sofitel Munich Bayerpost, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
thank you for your positive feedback.
We are glad you had a great time with us and we hope to welcome you back soon.
Kind Regards,
Ferdinand Hanika Rooms Divisions and Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 september 2017 via mobiele applicatie

Geweldig hotel met werkelijk alle faciliteiten en top kamers, mooie inrichting goed eten vriendelijk personeel
Dit is pure verwennerij, hier een nacht mogen slapen tijdens de oktoberfeesten.
In een woord geweldig!

Niks meer aan toe te voegen.

Datum van verblijf: oktober 2016
Bedank HarrieB28
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
StrugerGerhard, Manager van Sofitel Munich Bayerpost, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2017
Google-vertaling

Dear guest,
It is great to hear how much you and your family enjoyed your stay at our hotel. You basically summarized what we strive for - a unique experience of design and magnifique service.
Thank you for sharing your very positive experiences. I hope to welcome you again soon.
Best regards Ferdinand Hanika Rooms Divisions and Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 december 2016

Prachtig hotel op loopafstand van het station en het centrum van München. Efficiënt en vriendelijk personeel. Mooie kamer met niet-alledaags stijlvol meubilair en uitzicht richting centrum. Totaal geen last gehad van enig straatrumoer. Prima bedden, mooie badkamer met regendouche en toilet met geïntegreerd bidet. De ramen kunnen niet open, maar de airco werkt prima en geruisloos.

Openbare ruimten ruim en luxueus ingericht.

Ontbijt absoluut geen 38 euro p.p. waard! Het was volkomen onduidelijk of je a la carte kon ontbijten; het leek er op dat je alleen voor het complete ontbijtbuffet kon kiezen. Na tien minuten wachten maar eens gevraagd aan het rondrennend personeel of ik de koffie en thee ook zelf moest halen! Kortom…. qua organisatie valt er in de ontbijtzaal nog wel wat te verbeteren. De prijs van het ontbijt, gecombineerd met een goed, maar niet spectaculair aanbod en een falende organisatie drukt de totaalwaardering wel. Totale hotel 5 sterren; door het ontbijt helaas 4 sterren.

Gezellige bar waar ze de prijzen ook wel weten: 65 euro voor vier drankjes reken ik niet elke dag af, hoewel ik ook niet elke dag zo'n aparte cocktail krijg geserveerd :-)
Hier geldt dus wél dat kwaliteit iets mag kosten!

Kamertip: Wij hebben dus alleen ervaring met kamer 621... prima!
Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank HugoII
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken