Beoordeeld op 4 oktober 2016

Nette kamer, jammer dat je voor die prijs nog in bad staand, moet douchen, zou apart moeten zijn. Geen koffie machine op kamer... Ontbijt duur, 42E maar geweldig, croissants in oven, eieren in alle soorten, warme borden, een zee van fruit, top!

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
4Jahreszeiten_muc, Manager van Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Munchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2016

Dear Hans1890,

Thank you very much for your recent stay at the Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Munich and for sharing your highly appreciated feedback on tripadvisor.

​We are delighted to hear that you have enjoyed your stay with us, especially regarding the rooms and the breakfast. Tea and coffee facilities are not pre set up in all our rooms and suites, however, we have noted your preference for any future stays.

The entire Team would be pleased to have the chance welcoming you back soon in the heart of Munich!​

Warmest regards

Monika Tritz
Hotel Manager

Beoordeeld op 21 december 2015

Bij toeval kwamen we in de duurste straat van Munchen. Daar zagen we Hotel Vier Jahreszeiten van de Kempinski groep. Geweldig. Wat een grandeur. We genoten van een voortreffelijke afternoontea. Alles klopte bediening, de zoete en hartige zaken bij de tea: kortom we hebben geweldig genoten in de lounche.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 31 mei 2015

De ligging van het hotel is natuurlijk perfect zo midden in de Maximillian Strasse en de inrichting van het hotel is zeer weldadig en luxueus zoals je verwacht bij een hotel van deze categorie.

Voor de kamers is eigenlijk exact hetzelfde van toepassing, erg mooi ingericht met kwalitatief erg goede en mooie materialen die passen bij de prijs die ze voor een kamer vragen.

De kamers zijn echter aan de kleine kant en het ontbreken van een bad op dit niveau is toch wel erg teleurstellend.

Helaas heeft het personeel mijn verwachtingen ook niet overtroffen. In de hotelbar duurde het erg lang voordat ik wat kon bestellen en ook het doen van vervolgbestellingen vroeg enige creativiteit om de aandacht van het barpersoneel te trekken.

Al met al hebben ze mij helaas niet "begeistert".

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 25 november 2014

Fantastisch hotel dicht bij het centrum van Munchen.mIk heb hier in oktober vorig jaar een semi ar georganiseerd voor 85 internationalr deelnemers. Alles tot in de puntjes verzorgd door het hotel. Kwaliteit van de vergaderruimtes, hotelkamers, food & neversge waren helemaal top. Aanrader zowel zakelijk als prive.

Datum van verblijf: december 2013
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 november 2013

3 dagen te gast geweest voor congress en overnachtingen. Wat een geweldig hotel met zeer persoonlijke touch. Extreem hoge mate van klantgerichtheid en een hoog serviceniveau, fantastisch mooie bar, voortreffelijk maar duur ontbijt en goede congressfacilities. Superiorrooms nieuwe stijl zijn luxe en zeer comfortabel!

Kamertip: Gerenoveerde superiorrooms verdienen de voorkeur, valid parking is luxe maar duur!
Datum van verblijf: november 2013