Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

Comfortabel maar erg prijzig hotel. Doorgaans vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook de WiFi toegang en het ontbijtbuffet zijn buitensporig geprijsd maar is uiteraard wel een top locatie. Tip: Altijd vragen naar een kamer waar het raam open kan (kan nml niet overal).

Hotelbar is niet zozeer sfeervol maar wel goed en top personeel. Veel keuze ook qua wijn.

Kamers zijn ruim en goed; wat je mag verwachten bij deze keten en prijsklasse :)
Goed hotel dus maar m.i. is prijs alleen gebaseerd op locatie want zou er normaal veel meer van verwachten in alle opzichten.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
HiltonMunichAirport, Executive Office van Hilton Munich Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2017

Dear Stefan v,

Thank you very much for your comments. We are pleased that you generally enjoyed your recent stay with us and we look forward to hopefully welcoming you back very soon.

Kind regards

Beoordeeld op 22 mei 2017 via mobiele applicatie

In mijn vorige beoordeling ben ik nog iets vergeten.
Duitsland loopt heel erg achter voor wat betreft het aanbieden van wifi. Het is voor mij ongekend dat je in een dergelijk hotel nog eens € 10,00 per uur moet betalen voor wifi op je kamer.
Het zou mooi zijn als er meer werk wordt gemaakt van verbeterde internet . Wifi is intussen zo iets als stromend water uit de kraan of verwarming, of airco. Dat hoort gewoon bij de prijs inbegrepen te zijn.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
HiltonMunichAirport, Executive Office van Hilton Munich Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2017

Thank you very much for your stay and for taking the time to share your experience on Tripadvsior.
We are so sorry to read that you were not completely satisfied with your stay at our hotel. We work to provide every guest with an unforgettable experience, and we regret that we were unable to do this for you.
Regarding the Internet pricing, we are offering free Internet in our public area for all guests as well as in the rooms for all Hilton Honors Members, if you book direct with Hilton or Hilton Channels.

We look forward having another opportunity to welcoming you back here at the Hilton Munich Airport!

Kind Regards

Beoordeeld op 9 november 2016 via mobiele applicatie

Erg groot en modern vliegveld. Ondanks de grootte toch erg overzichtelijk. Alles staat goed aangegeven. Prima bereikbaar met openbaar vervoer. bv de S8 zit je in no time in de stad München. Alles is (echt Duits) goed geregeld.

Datum van verblijf: november 2016
HiltonMunichAirport, Executive Office van Hilton Munich Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2016

Thank you so very much for the feedback from your recent stay with us. We are very happy to hear you enjoyed your stay and we hope to have the opportunity to welcome you back soon.

Best regards

Beoordeeld op 2 mei 2016

Prima verblijf, toegang vanuit de terminal een beetje zoeken. Ontvangst was prima en kamer dito, ik miste alleen een stopcontact naast het bed om mijn telefoon te laden, die ik ook als wekker gebruik.

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 10 december 2015 via mobiele applicatie

De kamer is groot en geen geluidsoverlast van buiten. De gangen zijn daarentegen wel erg lawaaierig. De hele nacht door dichtslaande deuren van andere gasten. Om 6 uur in de ochtend luid gepraat op de gang. Al zat ik 5 kamers verderop, ik kon het gesprek duidelijk volgen. Zoveel zorg ze aan geluidsdemping buiten besteden, zo weinig besteden ze aan geluidsdemping binnen.
De kamer is aan de prijzige kant, je zou daarbij gratis wifi verwachten maar daar moest ik een aanzienlijk bedrag voor betalen, en dat voor een zakenhotel. Het ontbijt is €32, voor een bakje yoghurt met muesli en wat fruit is dit overdreven duur. Op het vliegveld zijn voldoende mogelijkheden voor een goed ontbijt voor minder dan 1/3 van de prijs.
Enige voordeel is dichtbij de vertrekhallen van het vliegveld.

Datum van verblijf: december 2015
Reistype: Reisde alleen