Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.155)
Beoordelingen filteren
3.155 resultaten
Waardering van reizigers
1.644
1.012
343
80
76
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.644
1.012
343
80
76
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 3.155 beoordelingen
Beoordeeld op 22 mei 2017 via mobiele applicatie

In mijn vorige beoordeling ben ik nog iets vergeten.
Duitsland loopt heel erg achter voor wat betreft het aanbieden van wifi. Het is voor mij ongekend dat je in een dergelijk hotel nog eens € 10,00 per uur moet betalen voor wifi op je kamer.
Het zou mooi zijn als er meer werk wordt gemaakt van verbeterde internet . Wifi is intussen zo iets als stromend water uit de kraan of verwarming, of airco. Dat hoort gewoon bij de prijs inbegrepen te zijn.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank M3y2
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HiltonMunichAirport, Executive Office van Hilton Munich Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2017
Google-vertaling

Thank you very much for your stay and for taking the time to share your experience on Tripadvsior.
We are so sorry to read that you were not completely satisfied with your stay at our hotel. We work to provide every guest with an unforgettable experience, and we regret that we were unable to do this for you.
Regarding the Internet pricing, we are offering free Internet in our public area for all guests as well as in the rooms for all Hilton Honors Members, if you book direct with Hilton or Hilton Channels.

We look forward having another opportunity to welcoming you back here at the Hilton Munich Airport!

Kind Regards

Claudia Soost
Hilton Munich Airport

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 november 2016 via mobiele applicatie

Erg groot en modern vliegveld. Ondanks de grootte toch erg overzichtelijk. Alles staat goed aangegeven. Prima bereikbaar met openbaar vervoer. bv de S8 zit je in no time in de stad München. Alles is (echt Duits) goed geregeld.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Martijn v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HiltonMunichAirport, Executive Office van Hilton Munich Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2016
Google-vertaling

Thank you so very much for the feedback from your recent stay with us. We are very happy to hear you enjoyed your stay and we hope to have the opportunity to welcome you back soon.

Best regards

Claudia Soost
Hilton Munich Airport

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 mei 2016

Prima verblijf, toegang vanuit de terminal een beetje zoeken. Ontvangst was prima en kamer dito, ik miste alleen een stopcontact naast het bed om mijn telefoon te laden, die ik ook als wekker gebruik.

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank 384my2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 december 2015 via mobiele applicatie

De kamer is groot en geen geluidsoverlast van buiten. De gangen zijn daarentegen wel erg lawaaierig. De hele nacht door dichtslaande deuren van andere gasten. Om 6 uur in de ochtend luid gepraat op de gang. Al zat ik 5 kamers verderop, ik kon het gesprek duidelijk volgen. Zoveel zorg ze aan geluidsdemping buiten besteden, zo weinig besteden ze aan geluidsdemping binnen.
De kamer is aan de prijzige kant, je zou daarbij gratis wifi verwachten maar daar moest ik een aanzienlijk bedrag voor betalen, en dat voor een zakenhotel. Het ontbijt is €32, voor een bakje yoghurt met muesli en wat fruit is dit overdreven duur. Op het vliegveld zijn voldoende mogelijkheden voor een goed ontbijt voor minder dan 1/3 van de prijs.
Enige voordeel is dichtbij de vertrekhallen van het vliegveld.

Datum van verblijf: december 2015
Reistype: Reisde alleen
Bedank Jeanet17
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 26 juli 2011

Enigszins teleurgesteld door dit hotel: kamers zijn functioneel maar basic, hard bed, badkamer faciliteiten: basis spullen met Kempinski logo.
Er is een 'menu' van andere badproducten en kussens die u kunt bestellen bij de huishouding, maar wie heeft daar nog zin in wanneer je je beseft dat het er is!
Het ergste van alles, het tapijt en vloerkleden zijn vies en groezelige met willekeurige vlekken.
Bah.
Daardoor wil je je schoenen aan houden.
Ontbijtbuffet is uitgebreid en over het algemeen goed, met vers brood, fruit, ontbijtgranen etc. De presentatie van ham leek een beetje uitgedroogd en er lagen enkele reepjes wortel die betere dagen gezien hadden.
De medewerkers zijn charmant en proberen behulpzaam te zijn, maar dit is niet echt een 5 sterren ervaring en het belangrijkste voordeel van dit hotel is zijn uitstekende locatie ongeveer binnen de terminal.

Bedank Hermes111
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
murphey11, Quality Manager van Hilton Munich Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2011
Google-vertaling

Dear guest

Thank you very much for your stay with us as well as for taking the time in expressing your experience here on TripAdvisor. We highly appreciate your feedback since it helps us to monitor and improve our service standards.

It is a pleasure to read that you have had an overall satisfying stay and that especially our team left a good impresion. The more unfortunate is and I regret that our hardware could not meet your expectation. Rest assured that Kempinski Hotel Airport Munich is currently working on optimizing its facilities, since it is our intention too, to provide up to date and easy-to-work-with features, systems and facilities. Several investments as in new carpets and TV sets were already made.

Dear guest, it would be my pleasure to welcoming you back at Kempinski Hotel Airport Munich to show you the credibility of service to which the hotel has gained a renowned reputation. Please do regard me as your direct contact person.

Yours sincerely,

Nadine Kloppe
Quality Manager
Kempinski Hotel Airport Munich

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken