Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben met ons gezin 1 nacht in het hotel overnacht. Onze kamer was in gang 0. Helaas geen werkende airco. Toch goed geslapen. Alleen logies. Ontbijt\lunch ergens anders genuttigd.
Overigens is er een restaurant in het hotel. Parkeergarage van het hotel heeft overduidelijk onderhoud nodig.
Uiteindelijk een goed overnachtingshotel.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Het hotel is zeer geschikt voor een langer verblijf in Muenchen omdat het dicht bij een U Bahn station ligt.
De ontvangst was prettig en de kamer goed ingericht. Groot probleem was de Wi-Fi verbinding. Steeds meldingen van instabiliteit of websitefout. Dit bij receptie gemeld. Kon men pas wat aan doen wanneer er meer klachten zijn. Ik bleek de enige! Bij het uitchecken weer erop gewezen. Men gaf nu toe dat er problemen. De vraag is waarom niet vermeld bij het indienen van mijn eerste klacht, eerste dag verblijf!

Afgezien van deze misser waar alleen de opmerking tut und leid werd genoemd, een goed verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 juni 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier 2 nachten geslapen voor een citytrip München. Netjes ontvangen, 2 kamers met tussendeur. Oubollige inrichting maar wel heel netjes en schoon. Ruime kamer met zitje, koelkastje en waterkoker. Goede bedden en badkamer met bad. Wij hadden balkon met uitzicht op binnentuin, heerlijk geslapen met de deur open.
Hotel heeft ondergrondse parkeergarage, kost €13 per dag. Je kunt in de buurt rondom het hotel ook gratis parkeren in de vakken met doorgetrokken streep.
Wij hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt, wel van lunch en diner. Voldoende keuze en goed gegeten, heerlijk buiten op het terras. Kindermenukaart was een kleurplaat, erg leuk. En later bleek zijn gerecht ook nog gratis! Bediening was erg hartelijk.
Wij hebben München per fiets gedaan, was goed te doen vanaf het hotel. In een half uur sta je midden in het centrum. Een aanrader is de fietsroute langs de Isar, lekker onder de bomen en plaatsen genoeg om even met je voeten in het water te staan.

Datum van verblijf: juni 2018
CRQualityManager, Quality Manager van Holiday Inn Munich-South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2018

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling van ons hotel. We zijn blij dat je van je verblijf bij ons hebt genoten. Onze medewerkers zijn erg blij met positieve recensies, dus we stellen uw feedback op prijs.
Kinderen tot 12 jaar eten gratis in ons huis, als de ouders ook een hoofdgerecht kiezen. We zijn blij dat we je daar een beetje plezier aan kunnen geven.
We hopen je snel weer te zien.
Vriendelijke groeten,
L. Wilfing
Quality Manager

Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel. Voor een stedentrip ligt t een beetje ver van t centrum. Zo'n 20 min met de metro. Kamers zijn verouderd. Vooral de badkamer. Wel een badkamer met bad. Dit betekent dus douchen in bad.
Prijzen van het ontbijt zijn bizar dus geen gebruik van gemaakt (lidl aan de ander kant van de straat voor verse broodjes)
Zwembad wel oké, klein en beetje koud water. Sauna was fijn en stoombad was stuk tijdens ons bezoek

Datum van verblijf: augustus 2017
CRQualityManager, Quality Manager van Holiday Inn Munich-South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017

Beste gast demmi2110,
Bedankt voor uw openhartige beoordeling. We verontschuldigen u dat uw recente verblijf niet aan de verwachtingen voldoet. We waarderen uw opmerkingen en delen deze met ons team zodat we onze diensten kunnen blijven verbeteren. We hopen u de gelegenheid te hebben om u in de toekomst weer te verwelkomen, zodat we een betere ervaring kunnen bieden.
Oprecht,
L. Wilfing
Quality Manager

Beoordeeld op 2 maart 2017

Hotel ligt in zuidelijk deel van München. Via A99 snel München uit naar Salzburg gereden. Gelegen in een soort bedrijvengebied binnen bebouwde kom. Omgeving is dus weinig aantrekkelijk. Maar als tussenstop op doorreis naar wintersport ideaal.

Onder hotel is een parkeergarage, waar je voor geringe vergoeding kunt parkeren.
Elektrische of hybride auto's kunnen niet opgeladen worden.

We hadden een kamer met 2 twijfelaars. Voor 2 ouders en 2 kinderen van 6 en 9.

In hotel is ook een restaurant waar je gewoon goed kunt eten. Niet te ingewikkeld. Capaciteit leek beperkter dan vraag. Optie is om in de bar bij de receptie te eten. Met dezelfde kaart als restaurant. Is alleen niet echt gezellig.

In hotel is een zwembad. Echter wel een zeer klein. Misschien beter een groot bad te noemen. Voor kinderen (6 en 9) perfect om na lange autorit te zwemmen.

Datum van verblijf: februari 2017
RCQualityManager, Quality Manager van Holiday Inn Munich-South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2017

Lieve familie Magiel T.,
Dank je wel voor je geweldige herziening van onze Holiday Inn Munich - South.
We zijn erg blij om te horen dat u genoten van uw verblijf bij ons en uw kinderen hadden plezier met onze Overdekt zwembad.
Wij zullen uw motiverende woorden te delen met ons team. Het is iets wat onze medewerkers is trots op, dus we waarderen uw feedback.
Wij hopen dat u ons opnieuw bezoeken.
Beste wensen vanuit München,
C. Richter