Beoordeeld op 9 september 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 3 juli 2019

Klassehotel dat uitstekend gelegen is in centrum Erlangen of voor kort verblijf .
Vriendelijk personeel . Mooie grote kamers met alle comfort voor kort of langer verblijf.
Uitstekend ontbijt . Voortreffelijke keuken.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 8 januari 2019

De kamers waren zeer ruim, een 4 persoonskamer. De kinderen hebben goed kunnen slapen. De badkamer was netjes, voorzien van alle gemakken.
In de buurt ook een aantal restaurants. Helaas moesten wij wel wachten tot de kamer gereed was. Men was vergeten om de babybed in de kamer te plaatsen.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 7 januari 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamers alles met de babybedjes op de heenweg prima geregeld! Op de terugweg zijn we ivm het voorspelde slechte weer in Oostenrijk en Beieren halsoverkop vertrokken! Gelukkig hadden ze ook toen kamers voor ons beschikbaar! Na een goede nachtrust en een heerlijk ontbijt konden we weer verder!

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

Hotel heeft prima ontvangst, prettige prijs, goed diner, ruime ontbijt keuze in afgeschermd foodgedeelte. Bar aanwezig, zitjes eveneens. Hotel prima en fijne kamer en badkamer, parkeerplaats mogelijk in garage.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde alleen