143 US$
Hotels.com151 US$
Expedia.com151 US$
getaroom.com158 US$
Beoordeeld op 30 september 2018 via mobiele applicatie

Hotel op korte afstand van het oude centrum met voldoende parkeergelegenheid. Kamer was ruim, schoon maar ouderwets (in stijl met de omgeving). Badkamer voorzien van bad, wastafel en douche was enorm klein. Vol als er 1 persoon in staat. Onze kamer had en tafel met zitje, vast leuk in de wintertijd als je gaat skiën, maar ik heb liever een kamer waarbij ieder makkelijk uit bed kan stappen. Een kant van het bed stond tegen de muur aan. Je hebt dus geen kastje ter beschikking waar je iets op kunt leggen. Telefoon en wat drinken dus maar aan hoofdeinde gelegd. Uit bed gaan via voeteneinde is enige optie (of je moet je partner wakker maken) als je in de nacht uit bed wil. Bed ligt wel lekker en is niet te hard. Ontbijt is enorm uitgebreid en heerlijk. Tijdens ons verblijf waren er busladingen met internationale europabezoekers waardoor de bar chaotisch en druk was. Gevolg was dat we een half uur moesten wachten op ons drankje. Daarnaast is de lobby wat klein waardoor deze bij inchecken van de buspassagiers zo vol staat dat je jezelf erdoor moet wringen. Met de lift naar boven is dan ook geen optie. Na onze 1e overnachting ontvingen we kortingsvouchers. Aangezien we al vroeg vertrokken waren zagen we deze pas toen we in de avond terug kwamen. Hadden er daardoor niks aan omdat we de dag erna vertrokken. Al met al is het het oudste oubollige mercure hotel waar ik ooit geweest ben en is het goed, maar geen 4 sterrenhotel vanwege het gebrek aan 'luxe' wat je bij een viersterren hotel verwacht.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 2 mei 2018

Hoewel de kamers niet echt ruim zijn, is dit een goed en proper hotel. Zéér vriendelijke staf, een ontbijt met alles op en aan. We waren hier drie nachten, jammer dat we alleen de eerste dag een fles water op de kamer kregen, maar dit is een bedenking die we bij elk Accor hotel hebben. Twee avonden in het dorp gegeten, de laatste avond in het hotel, en hier hebben we in buffet formule het lekkerst gegeten. Pluim voor het restaurant. Indien men wijn bij het eten drinkt kan men beter even naar de correcte prijs informeren, voor ons was deze prijs even een zéér koude douche.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 22 juni 2016

Bij aankomst in het hotel werd er gezeurd om creditcard en betalingen van nog niet genoten drankjes of maaltijden alsof we er vandoor zouden gaan .
Ontbijt werd aangeboden voor 18 euro pp en ons hondje werd 11 euro in rekening gebracht..
Er waren 2 liften in het hotel waarvan 1 heel klein en de andere wat langer maar dan weer erg small.
De kamer was goed met een water koker en koffie en thee faciliteiten.
Flatscreen tv .
Geen airco
Geen bad.
kleine badkamer met 1 beugel tegen de wand.
wastafel met klap Spiegel.
Bergruimte voor de handbike.
Leuk hotel maar geen 4 sterren waard
netto supermarket op 50 metermet ernaast een broodjes zaak.
om de hoek de Ludwigstrasse met veel restaurants en beschilderde huizen..

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 1 september 2015

Kamer dringend aan vernieuwing toe. Véél te kleine badkamer, alles opeen gepropt. Versleten tapijt, met plekken bevuilde en aangeniette ondermatrasbeschermer. Beschadigde stoelen. 4 sterren en geen airco? Welkomsdrankje( fles mineraalwater) voor 4,50€. Indien geen zwembadje of wellness aanwezig wat volgens mij niet steeds een kriteria mag zijn om aantal sterren te bepalen, zou ik dit hotel een 2 plus geven. Dus niet voor herhaling vatbaar. Ontbijt 18€ per persoon?

Kamertip: Uitkijken naar alternatieven of tevreden zijn met een betere 2 * kwaliteit, dan is het ok. Airco nergens te vinden op onze kamer!
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 1 september 2014