Lol.travel
View deal
BESPAAR 28 US$
Gratis annuleren tot 20/05/21
Beoordeeld op 7 september 2019

Heel goed verzorgd hotel en na het lezen van sommige reacties kan ik u melden dat het eten er heerlijk is altijd goed warm veel keuze goed bijgevuld.. En geen lange wachtrijen.. Prima kamer met verdieping met geweldig uitzicht.. Lekker zwembad en gezellige bar met boeken en aangrenzende speelkamer met pool etc... Maar dan de omgeving schitterend.. Je komt tijd tekort.. De eibsee.. Zugspitze mittelwald... Natuurschoon alom... Wij zijn verliefd geworden op de streek..

Datum van verblijf: augustus 2019
Riessersee H, Leiter Front Office van Riessersee Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Thank you very very much for your compliments for our hotel and your praising words! We're very happy to read that and that you enjoyed your stay a lot!
Your words are a great confirmation for our team to go with our work like this and to do our best to make our guests feel comfortable and happy!

We would be delighted to welcome you again at Riessersee Hotel in Garmisch-Partenkirchen!

Kind regards from Germany,
Annika Naumann, Stellvertretung

Beoordeeld op 8 augustus 2018

Dit prachtig gelegen hotel viel ons meteen in de smaak... dus boekten we er een weekje HP. De ontvangst bij het inchecken was koel-zakelijk, totaal niet wat we gewend zijn.
Toen we 's avonds aan tafel schoven voor het diner, viel het ons op dat er maar weinig gasten meeaten. Het eten was die eerste avond erg sober (later bleek dat ook de volgende avonden het geval). Onze verwachtingen waren dus hooggespannen voor de volgende avonden. Maar we kwamen van een koude kermis thuis. Het diner in dit hotel is nog geen twee sterren waard! Een echte schande! Als voorgerecht waren er elke dag de obligate tomaten-/komkommer- en koude pastasalade, maar het neusje van de zalm was de ene avond kleine stukjes kaas (brie e.d. - als voorgerecht!!!), een andere avond lagen er brissini's met Duitse ham (!) als voorgerecht of wat fetakaas en olijven. De stukjes steak aan de warme kant (als hoofdgerecht) waren volledig uitgebakken, schoenzolen dus! Toen mijn man protesteerde en de maître vroeg of ze niet beschaamd waren om dit soort diner te geven, antwoordde de man dat dat zijn probleem niet was, maar dat van de keuken!!!?! Op een avond werden we gesommeerd in het andere deel van het hotel te eten, waar er varkentje aan het spit op het menu stond. Dat klonk ons uiteraard als muziek in de oren. Toen mijn man een tafeltje ging reserveren, vielen ze in het restaurant uit de lucht. Er werd heen en weer getelefoneerd... die zei zus, een andere vertelde dan weer wat anders... Kortom, we moesten terug naar het restaurant in het hoofdgebouw en kregen ... heerlijke, totaal uitgedroogde spaghetti.... Op een avond ging mijn echtgenoot (uit grote honger) toch maar even wat soep halen. Die stond in een warmhoudrecipiënt, maar je kon het deksel niet vastnemen, zo heet was het. We ontdekten dat heel wat mensen niet van de soep konden nemen, omdat ze het deksel niet konden afnemen. (Mijn man had zijn zakdoek dan maar gebruikt, om toch wat soep te kunnen nemen!) Deze zaken zijn zo typerend voor dit hotel! Zo liet de schoonmaakster een doekje van het balkon boven op het glazen dak van het restaurantgedeelte vallen. Toen ik er diezelfde maître op attendeerde, haalde hij gewoon zijn schouders op (dat doekje lag er 4 dagen later nog). Toen mijn man de maître (what's in a name?) vertelde dat ze die bewuste avond niets wisten van het feit dat de gasten daar moesten eten, zei hij dat dat zijn zaken niet waren, maar die van het restaurant.
Eigenaardig genoeg kregen we de laatste dag, dankzij een grote groep Russische hockeyspelers, wat afwisseling en betere gerechten te eten. Toen we de maître erop attenteerden, vertelde hij dat er een die avond een 'nieuwe' kok was!!!!
Het ontbijt was oké, maar ook niet meer dan dat!
Het personeel van het restaurant daarentegen was supergedienstig en vriendelijk.
Toen de baliemedewerkster bij het uitchecken vroeg of alles naar wens was, antwoordden wij: 'Zeker niet.' Ze ging hier zelfs niet eens op in! Toen een andere dame ons antwoord hoorde, vroeg ze wat er gescheeld had. We vertelden haar over de schande van het diner, dat dit geen viersterrenhotel waardig was. Waarop zij antwoordde: 'Maar we zijn geen viersterrenhotel meer, we zouden moeten renoveren!'
En dat zegt alles...
Dit hotel is zeker geen aanrader, jammer, want de omgeving is super!

Datum van verblijf: juli 2018
Riessersee H, Leiter Gästebetreuung van Riessersee Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2018

Hi Marianne,

thank your for your time and your feedback. We're really sorry you were not happy with dinner in our house and in general with your stay. We totally can retrace your irritation about the worse service, and want to apologize formally for it.

Nonetheless we hopefully will be able to welcome you back anytime and you'll give us the chance to prove our performance.

Kind regards,
the Riessersee Hotel Resort

Beoordeeld op 7 november 2016

De kamer was ietwat verouderd. Goed bed. Badkamer is ok. Opbergmogelijkheid is ok.
TV is ok. Badjassen, slippers en zak om handdoek ed in te steken als men naar de sauna gaat aanwezig op de kamer.
De ligging van het hotel is prima (rustig, ietwat buiten de stad).
Het is de derde keer dat we in dit hotel waren: het avondeten dit jaar was zeer ondermaats ( geen 4 sterren waard!). Het kan zijn dat dit aan het restaurant lag, We zijn telkens naar het Riesserseerestaurant moeten gaan eten, blijkbaar is dit restaurant niet zo goed als in het hotel zelf.
Het ontbijt was echter prima in orde!
De bediening, zowel bij het ontbijt als bij het avondeten, was vriendelijk tot zéér vriendelijk!
Spijtig van het avondeten, dit zou wel eens de doorsleg kunnen geven om volgend jaar eenander hotel te kiezen.

Datum van verblijf: november 2016
Uschi_Glas, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Riessersee Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2016

Beste gasten,

Bedankt voor uw feedback. We hopen dat we hebben alles goed begrepen. Hartelijk dank voor de lof en zal zeker overwegen hoe we het diner op kan verbeteren, dus je bent helemaal tevreden hier.
Op hopelijk zie je snel weer!
oprecht

Beoordeeld op 14 augustus 2016

Het hotel is groot, veel nationaliteiten. Mooie grote kamers met superfijne bedden. Het ontbijt is echt TOP, er is vanalles. Tevens een mooie spa aanwezig. Mooi wandelen in de omgeving, en je bent in enkele minuten met de auto in het centrum van Garmisch.

Datum van verblijf: augustus 2016
Uschi_Glas, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Riessersee Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2016

Beste gasten,

hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. Leuk dat hij heeft gegeven je zo geliefd bij ons en dat u hebt genomen om de tijd te herzien.

Tot ziens!

Oprecht

Beoordeeld op 3 augustus 2015

Dit hotel is een matig 3* hotel, eten was koud, buffet zoals in een kantine, geen 7 restaurants zoals ze beweren in de brochure, slecht 1 waar je half pension kan eten het andere is betalend. 2x zelfde eten in 3 dagen tijd. Personeel in restaurant niet vriendelijk. Enige pluspunt zwembad proper en kamers in orde.

Datum van verblijf: juli 2015
Uschi G, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Riessersee Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2015

Beste gasten,

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij betreuren het dat u niet tevreden waren en zou graag willen verontschuldigen voor het.

Helaas kunnen wij niet begrijpen uw oordeel, want we hebben zeven restaurants en half wisselt board tussen buffet, vast menu en BBQ, maar er zijn echt jammer dat ze onvriendelijk behandeld werden, mag dit niet gebeuren.

Niettemin, het allerbeste en vriendelijke groet,