Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline102 US$
Hotels.com110 US$
Expedia.com110 US$
eDreams102 US$
Trip.com109 US$
ZenHotels.com182 US$
Beoordeeld op 18 november 2019

Eerste week van november 2019 hier verbleven met veel plezier. Mijn vrouw en ik komen al 25 jaar elk jaar 1 à 2 weken hier ontstressen. Hier in totaal als een half jaar doorgebracht ! Ruime kamers. Goed onderhouden. Prachtige ligging met mooi uitzicht vanuit alle kamers. Schitterend ontbijt. Mevrouw Catherine ontvangt ons telkens met open armen. Meneer Heurer heet ons al 25 jaar welkom bij het avondbuffet, steeds verzorgd met veel keuze en steeds goed aangevuld. Overdag wandelingen, uitstappen naar Murnau, Mittenwald .... Heerlijk ontspannend.
Schitterende ligging, goed hotel en lieve equipe. We komen terug.

Kamertip: Verste uitzicht in wohnung 3, 4 en 5
Datum van verblijf: november 2019
DorintGAPA, Direktionsassistentin van Dorint SportHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2019

WOW! Thank you so much for your fantastic feedback!

I am sooo happy that you enjoyed your stay with us once again.

I am looking forward to see you again soon! :-)

yours Carolin Mohr | Assistant to General Manager

Beoordeeld op 12 augustus 2019

Het is op zich een goed hotel: we verbleven in een 2-kamer appartement. Inrichting inderdaad verouderd, maar het zwembad en de SPA faciliteiten vind ik oké. Ook het eten (ontbijt en diner) was prima. Bediening in de Biergarten liet weleens op zich wachten (grotere groepen vallen op en worden dan ook eerder geholpen). Al met al een goede ervaring alhoewel wél wat overpriced aangezien de renovatie waarover men spreekt nog moet gebeuren,

Datum van verblijf: juli 2019
DorintGAPA, Direktionsassistentin van Dorint SportHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Thank you very much for your review!

I am happy that you enjoyed your stay with us in the lovely mountains. What could be better to relax at the pool with having such a view...

Yours Kathrin Cenal | Assistant to General Manager

Beoordeeld op 30 juli 2019

Zeer slecht hotel. Keuken is niet te smaken als ook het ontbijt niet. We zijn echt geen moeilijke eters. Nooit meegemaakt hier ,rot fruit op het buffet , koffieapparaat stuk,toiletten receptie stuk. Zeer verouderde kamers. Haar van de vorige gasten nog in bad. Kraan lavabo lekt bij opendraaien over de lavabo uit.... kortom ik zou zeggen als je ons niet gelooft probeer het zelf eens...succes... hebben avondeten proberen te annuleren voor de hele week maar dit was niet mogelijk meer. Dan maar lokale restaurants opzoeken en daar de honger stillen.

Datum van verblijf: juli 2019
DorintGAPA, Manager van Dorint SportHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Thank you for your review!

I am very sorry that you did not feel completely comfortable and could not enjoy your stay with us as you wished.
Regarding the renovation, I am pleased to inform you that we are in planning for a major refurbishment in which our rooms and bathrooms are being renovated, as well as our spa and fitness area.
Kind regards

Your Kathrin Cenal | Assistant to General Manager

Beoordeeld op 21 februari 2019

Hotel met een specifieke inrichting : 6 huizen waarin studio's en appartementen zijn ondergebracht zijn ondergronds met elkaar verbonden via een wandelgang, handig in de winter bij koude temperaturen. Vriendelijke en voorkomende service zowel aan onthaal als in bar en restaurant. Ontbijtbuffet is uitgebreid en van goede kwaliteit. Avondeten is steeds in buffetvorm en eerder van standaardkwaliteit, maar steeds toch smaakvol.
Vooral in de winter zijn de faciliteiten (groot binnenzwembad, sauna/solarium, 4 tennisbanen, ruime en goed uitgeruste fitness, gelaats-en lichaamsverzorging op aanvraag). Zeer ruime kamers, bijna allen met zithoek. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Tapijt in gemeenschappelijke ruimtes (en bepaalde kamers) is aan vervanging toe.

Kamertip: Huis nr 1 ligt het dichts bij de gemeenschappelijk ruimtes
Datum van verblijf: februari 2019
DorintGAPA, Direktionsassistentin van Dorint SportHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2019

Thank you very much for your feedback!

I am happy that you enjoyed your stay with us once again.

Hope to see you again soon.

yours Kathrin Cenal | Assistant to General Manager

Beoordeeld op 23 juli 2018

Wij hebben reeds meerdere malen in een Dorint hotel verbleven en waren steeds tevreden. Het hotel in Garmisch-Partenkirchen was een teleurstelling. Het hotel oogt versleten en zou best een opknapbeurt kunnen gebruiken. De kamer was ruim en proper, behalve het vasttapijt (vlekken). Ik had uitdrukkelijk gevraagd om een kamer bereikbaar met lift, of zo weinig mogelijk trappen. Blijkbaar was dat niet mogelijk, maar dan hadden ze ons kunnen verwittigen en hadden wij een ander hotel gezocht.
Ontbijt : Niet slecht, maar basic. Alles vers maar lang niet meer de keuze die wij gewoon waren van de andere Dorint hotels. Avondeten : Zelfde probleem als ontbijt.
Service : Zowel aan het onthaal als in het restaurant, zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit : te duur, geen 4 sterren waardig.

Kamertip: Boek dit hotel niet als je niet jong en sportief bent (veel trappen)
Datum van verblijf: juli 2018
DorintGAPA, Direktionsassistentin van Dorint SportHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018

Thank you for your review!

For the next years we are planning a major refurbishment in which our rooms and bathrooms are being renovated, as well as our spa and fitness area. We are already very excited :-)

yours Kathrin Tryba | Assistant to General Manager